صفحات

واکنش مجلس ایران به حرکت مستهجن نمایندگان زن مجلس جمهوری چک + عکس

شبکه ایران، یکی از سایت های خبری ارزشمدار حامی دولت، به نقل از روزنامه دیلی تلگراف نوشت: نمایندگان زن پارلمان جمهوری چک با انداختن عکس‌های عریان خود و انتشار آن در قالب تقویم سال 2011 هدف خود را از این کار را نشان‌دادن افزایش نفوذ زنان در عرصه سیاسی کشور خود اعلام کردند!

نمونه هایی از این تصاویر مستهجن را در زیر مشاهده می کنید:

نمایندگان مجلس ایران نیز در واکنش به این عمل زشت و غیر اخلاقی نمایندگان زن مجلس چک، تصمیم گرفتند با اقدامی آموزنده نحوه صحیح فعالیت سیاسی را به نمایندگان مجلس چک و جهانیان بیاموزند و قدم بزرگ دیگری در راستای امر خطیر مدیریت جهانی و صدور انقلاب اسلامی بردارند. بدین سبب تصمیم گرفته شد که نمایندگان مجلس ایران نیز با گرفتن تصاویری اخلاقی و مبتنی بر شرع مبین اسلام و تهیه تقویمی اسلامی-ولایی پیام خود را به سیاستمداران فاسد و مستکبر جهان غرب برسانند. نمونه ای از تصاویر گرفته شده و نحوه تهیه تقویم اسلامی-ولایی مجلس ایران را در تصاویر زیر می بینید.

نمایندگان مجلس در حال تصمیم گیری در باره واکنش های لازم

اعتراض یک نماینده به عمل شنیع صورت گرفته توسط نمایندگان زن چکی

نماینده مجلس ایران در حال نمایش چهره خود در مقابل دوربین

لحظه ثبت چهره یکی از روحانیون مجلس برای تهیه تقویم اسلامی مجلس

نمایش دوستی و همدلی بین نمایندگان مجلس ایران توسط آقای حسینیان (فردی که گردن دو نماینده دیگر را گرفته و با فشار به هم نزدیک می کند)

نمونه دیگری از تصاویر دوستی و همدلی نمایندگان ولایت مدار مجلس


ادعای آمریکا درخصوص خبرچینی شهرام امیری برای سیا

وقتی عادل فردوسی پور هم رد می شود !

امروز ایمیلی بدستم رسید از یک جوان شهرستانی علاقمند گزارشگری فوتبال که سالهاست بدنبال ورود به این عرصه است ماجرای جالبی برایم نوشت عینا نقل میکنم " بعد از چندین و چند بار مراجعه برای تست دادن ، بالاخره قبول کردند روی کاست نمونه کارم را بفرستم ، منهم به جای صدای خودم ،صدای عادل فردوسی پور را ضبط و به عنوان نمونه تقدیم کردم بعد ازمدتی برای گرفتن جواب رفتم دیدم کارشناس اونجا روی کاست نوشته بود : این صدا بدرد گزارشگری نمی خوره و باید بیشتر روی آن کار بشه ! " ... به نظرم اینجا دو مسئله وجود دارد یکی اینکه اصلا گوش نکردن و یا کارشناسه زیادی ! کارش درست بوده و فهمیده عادل با پارتی وارد عرصه گزارشگری فوتبال شده است

خاطره دختر 19 ساله:من حالا یک هروئینی کثیف و آلوده دامن هستم


eteyad

دختری نوزده ساله هستم که نقطه انحراف من از بی تقوایی و بی عقلی و چشم چرانی شروع شد که سرانجام آن بسی زندگی تلخ و ناگوار بود.

تابستان سال ?? بود که بیچارگی من شروع شد و در دام شیطان افتادم و به طوری غوطه ور شدم که نتوانستم خود را نجات دهم.

در آن سال به سفر شمال رفته بودیم مثل پرنده ای آزاد بودم و همانند برخی از دختران بی بند و بار چشم در جستجوی چشمی بود که با محبت به من نگاه کند.

در یک مهمانی جوانی نظرم را به خود جلب کرد من دایم به او نگاه می کردم او هم مرتب چشم به من دوخته بود. فرصت را از دست نداده و آشنایی با من شروع شد و من با همین آشنایی پنهانی، زندگی آینده ام را تباه نمودمو چند روزی از دوستی ما نگذشته بود او به گونه ای باور نکردنی اعتماد و اطمینان مرا جلب کرده بود و به طوری وابسته او شده بودم که اگر دقیقه ای از او دور بودم می خواستم برایش بمیرم.

بعد از ظهر یک روز داغ که با هم قدم می زدیم، از بی خوابیهای شبانه ام که بر اثر هیجانات خیال بود. برای او حرف زدم و او با مهربانی بسیار گوش داد. وقتی سخنانم تمام شد، چند قرص سفید از جیبش در آورد و با لحن بی تفاوتی گفت:

من هم گاهی دچار بی خوابی میشوم، اما این قرصها نجاتم می دهد. سپس چند قرص در دست من گذاشت و خواست که امتحان کنم. شباهنگام که دوباره بی خوابی به سرم زد یکی از قرصها را خوردم و این آغاز اعتیاد من بود.

بعد از آن به تهران آمدیم و دوستی من و او که خیال می کردم فرشته ای است همچنان ادامه داشت. شبی در تهران بودیم، او سیگاری آتش زد و به من داد که با زبان کشیدنش خود را بر فراز ابرهای آسمان دیدم وقتی به خود آمدم دامن عفتم را آلوده یافتم دیگر تمام شده بود.

من دروازه های سعادت را به روی خود بسته و گرفتار شده بودم. چرا خلاصه نکنم من حالا یک هروئینی کثیف و آلوده دامن هستم. اکنون برای اندکی هروئین، ننگ خود فروشی را به تن تباه شده ام زده ام.

این نامه را برای جلب ترحم و دلسوزی شما ننوشتم زیرا خود را لایق آن نمیدانم اما می خواهم دختران ساده لوح مثل من صدایم را بشنوند و قصه زندگی ویران شده ام را بخوانند.

اما هرگز برایم اشک نریزند. من حتی لیاقت غمخواری را هم ندارم، و می خواهم به آنها بگویم که چشم خویش را پاک نگه دارند. و از معاشرتهای ناسالم بپرهیزند و از جاده عفاف و پرهیزگاری دور نروند که به جنگان شیطانهای انسان نما گرفتار خواهند شد.

طعنه عادل فردوسی پور به تعطیلات اخیر

d3t4wlcx9r8u8whu69uo.gif

عادل فردوسی پور، گزارشگر دیدار فینال جام جهانی با کنایه ای ظریف به تعطیلات اخیر در ایران طعنه زد.



به گزارش خبرآنلاین فردوسی پور در پایان گزارش دیدار اسپانیا و هلند و در لحظاتی که تصاویر طرفداران شاد اسپانیا پخش می شد، با اشاره به اینکه مردم اسپانیا خواسته اند در صورت قهرمانی تیمشان در جام جهانی، یک روز در اسپانیا تعطیل عمومی شود گفت: "... ولی مسوولان این کشور تا به حال این درخواست را قبول نکرده اند." و اضافه کرد: "انگار نمی دانند که تعطیل کردن چه کار ساده ای است!"

زینب و سکینه قربانی سیستمی هستند که زن بودن در آن بالقوه جرم است!

خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر حاکی از آن است که اعدام های جدیدی در ایران در راه است. احتمال اعدام دختر جوان زینب جلالیان که نزدیک به دو سال است در راهروی مرگ به اتهام عضویت در یکی از احزاب اپوزیسیون کرد به سر می برد و هم چنین سنگسار سکینه محمدی آشتیانی به "جرم"زنا با اینکه در بیدادگاههای اسلامی "جرمش " ثابت نشده است، از جمله گزارشاتی است که اخیرا منتشر شده است . زینب و سکینه قربانی سیستمی هستند که زن بودن در آن بالقوه جرم است.

جمهوری اسلامی از بدو قدرت گیری، زنان را برده بردگان کرده است.31 سال است که حکومت دینی استفاده از شکنجه و تجاوز و اعدام و کنترل زنان را قانونی کرده است. سرکوب عریان زنان اهرمی است در دست جمهوری اسلامی برای کنترل امنیتی جامعه و رام و مطیع کردن مردم.

بدون شک حضور گسترده و نقش فعال زنان بخصوص دختران جوان در صف اول مبارزه علیه جمهوری زن ستیز اسلامی در خیزش های اخیر، آنان را مثل مار زخم خورده کرده است و می خواهند از زنان به هر طریق ممکن انتقام بگیرند.خشونت افسار گسیخته نظام مردسالار و پدر سالار جمهوری اسلامی برای تحکیم و تثبیت فرودستی زنان است. به همین جهت در نظام زن ستیز حاکم بر ایران این خشونت با اقدامات حک و اصلاح از بین نخواهد رفت. تنها راه رهایی زنان از خشونت سیستماتیک دولتی و خانگی سرنگونی نظامی است که پایه هایش بر بردگی و فرودستی زنان استوار شده است.

جنایتکاران جمهوری اسلامی می خواهند با گسترش ابعاد سرکوب جلوی مرگ محتوم خود را بگیرند!می خواهند با اعدام های وسیع ترس و وحشت بر دل مردمی بیفکنند که در مبارزات یک سال گذشته بطور روشنی حکم مخالفت قاطع خود را علیه جمهوری اسلامی با صدای رسا در کوچه و خیابان،مدرسه و دانشگاه و در زندانهای مخوف و قرون وسطائی اسلامی فریاد زدند.

امروز مردم جهان، مردم ایران، همه انسانهای آزادیخواه و مترقی وهمه وجدانهای بیدار در مقابل جنایات جمهوری اسلامی که میرود ابعاد فاجعه بار به خود گیرد مسئولند. زنجیره خشونت و سرکوب رژیم اسلامی باید هر چه زود تر در هم شکسته شود. باید اقدامات عاجل و فوری برای جلوگیری از اعدام زینب، سکینه و هم چنین صد ها زندانی سیاسی انجام داد. هر لحظه که می گذرد جان صد ها نفر در خطر است. باید بتوانیم با اعتراض و سازماندهی اعتراضات جلوی قتل تک تک این انسانها را بگیریم.

جویبار مبارزات بیشمار و آگاهانه همه انسانهای مترقی و آزادیخواه و معترض باید برای سرنگونی جمهوری اسلامی و ساختن جامعه ای بدون سرکوب، خشونت، شکنجه و اعدام به هم بپیوندد.

سازمان زنان هشت مارس(ایران-افغانستان)

ژوئیه 2010

زهرا رهنورد : به حکومت هشدار می دهم

زهرا رهنورد در بیانیه ای گفت : به حاکمیت هشدار می دهم شما هم خودتان خانواده، خواهر، مادر، پدر، فرزند و برادر دارید. آنچه را که بر خود نمی پسندید بر این فرزندان غیور ملت نپسندید زندانیان را آزاد و تا تحقق روند آزادی مضیقه هایی را که بر آنان می رود ، برطرف کنید. به تعدادی از این ظلم ها که اکنون بر این زندانیان می رود اشاره می کنم نکاتی که خانواده های زندانیان سیاسی نگران آن هستند.