صفحات

تکذیب ممنوع الخروج شدن دو هنرمند

  • تکذیب ممنوع الخروج شدن دو هنرمند
    همزمان با در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، و 31 امین جشن پیروزی انقلاب، رسانه های وابسته به بیگانه و مخالفان نظام جریان سازی و انتشار اخبار جعلی را برای تحت الشعاع قرار دادن این جشن بزرگ فرهنگی و هنری کشور آغاز کرده اند.

فيلم جديد تهمينه ميلانی سينماهای جشنواره را به لرزه در آورد

فيلم يكی از ما دو نفر آخرين ساخته تهمينه ميلانی از روز گذشته نمايش‌های خود را در جشنواره فيلم فجر آغاز كرد كه با استقبال گسترده مردم مواجه شد.
http://www.takmahfel.com/uploaded/pc7a8d3342036db312e7ffeacdaba30f00_re2igv24duuxdwy0y6.jpg
به گزارش پارس توريسم ،اين ساخته ميلانی در يكی از نمايش‌های خود در سينما اريكه ايرانيان با تشويق‌های گسترده تماشاگران مواجه شد.

فردوسی‌پور : احیانا شما دیکتاتور نیستید؟

حسین عسگری سرپرست کمیته داوران ماجرای لغو ابلاغ داوری آسیایی محسن ترکی را بار دیگر توجیه کرد. http://www.iraneconomist.com/repository/88/03/ferdosipour.jpg

پس از تکذیبیه دفتر احمدی نژاد؛ عكس همسر احمدی نژاد با سوزان مبارك (همسر حسنی مبارك) منتشر شد!


در پی تكذیبیه دفتر رییس جمهور درباره دیدار همسر احمدی نزاد با سوزان مبارك، گوینده خبر تصاویر این خبر همراه با عكس را در اختیار رسانه ها قرار داد، اما رجانیوز در یك اقدام كاملا حرفه ای ، خبرش را تغییر داد!

کشف جسد در زیرزمین وزرارت جهاد کشاورزی


کشف جسد در زیرزمین وزرارت جهادکشاورزی
 

حادثه درمترو تهران


بعدازظهر روز سه شنبه نقص فنی در دو واگن انتهایی یک قطار مترو موجب انتشار دود غلیظی در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب شد که ماموران با پیاده کردن مسافران به برطرف کردن نقص به وجود آمده اقدام کردند.
 حادثه درمترو تهران
 

واکنش آمریکا به اعدام زهرا بهرامی

واکنش آمریکا به اعدام زهرا بهرامی
كراولی گفت: از اعدام زهرا بهرامی تبعه‌ی هلندی ـ ايرانی كه از دسترسی به مقامات كنسولي هلند محروم شد نگران و مشوش شديم....

دولت بار دیگر رکورد زد: تأخیر 56 روزه تا امروز / مجلس همچنان ساکت و منتظر است!

بودجهخطاب اين نوشته به نمايندگاني است كه مي گويند دغدغه مردم و قانون را دارند وگرنه خطاب آن به برخي نمايندگاني كه خود به صراحت به وكيل الدوله بودنشان افتخار كرده اند نيست ، چرا كه آنها از قبل تكليف خود را مشخص كرده اند.
عصر ايران – طبق قانون ، دولت موظف است تا 15 آذر ماه هر سال لايحه بودجه سال آتي را  به مجلس شوراي اسلامي تقديم كند تا مجلس فرصت کافی برای کندوکاو و بررسی بودجه را در اختیار داشته باشد.

آرزوهای برباد رفته به روایت تصویر

این افراد را عمدتاً در آپارتمان هایی در نقاط متمول تهران مانند شهرک غرب و سعادت آباد نگهداری می کنند تا آنها با چشمان خود ، آرزوهایشان مانند ماشین های آخرین مدل، خانه های زیبا و ... را ببینید و بیشتر ترغیب شوند.
عصر ایران - پلیس تهران یکشنبه شب گذشته همزمان به 50 دفتر شرکت هرمی و از جمله گلدکوئیست حمله کرد و ضمن پلمپ این دفاتر، حدود 1000 نفر از فعالان این شرکت ها را بازداشت کرد.


آرزوهای یک فعال شرکت هرمی




شرکت های هرمی

در این دفاتر ، افراد زیادی که عمدتاً از شهرستان ها آمده بودند تا در کوتاه مدت ، میلیاردر شوند ، زندگی می کردند.

دفتر "هما" را آمريكا بسته است !!!!

فرودگاه رامسر قابليت پذيرش هواپيماهايي با ظرفيت بيش از فوكر 100 را ندارد . هواپيماي بويينگ 747 مورد نظر ايشان كه امكان فرود در رامسر را داشته باشد هنوز توليد نشده است .
عصرایران - در پی انتشار گفت وگویی با یکی از مسوولان سابق شرکت هواپیمایی ایران ایر  به نقل از همشهری در سایت عصرایران ، روابط عمومی "هما" توضیحات زیر را ارسال داشته که عیناً منتشر می شود:
احتراما بازگشت به درج خبري با عنوان « هما تا سال 1360 ،امن ترين ايرلاين جهان بود » در تاريخ 5/11 /89 در آن سايت خبري ، خواهشمند است دستور فرماييد مطابق قانون مطبوعات نسبت به درج جوابيه هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران كه در ذيل آمده است اقدام مقتضي صورت پذيرد :

آخرین وضعیت شهرام جزایری در زندان

http://sheikh.persiangig.com/image/jazayeri2.jpg
رییس سازمان زندان ها خاطرنشان کرد این فرد در کنار سایر زندانی هاست و امکانات رفاهی نظیر مبل ، موبایل ، لپ تاپ و امکانات ماهواره ای ندارد .
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: هیچ فرقی بین شهرام جزایری و یک افغانی که در ایران مرتکب جرمی شده باشد، نیست.

قبض 3 میلیارد تومانی برق مترو در زمستان

خبرگزاری مهر:
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران هزینه برق مترو در سه ماهه پایانی سال را سه میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: طی نامه ای از وزارت کشور خواسته ایم این ما به التفاوت را جبران کند.
http://www.econews.ir/fa/Files/NewsImages/2009/29_metro_Fixd.jpg
جعفر ربیعی با بیان اینکه با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها قیمت برق مصرفی مترو بیش از پنج برابر شده است گفت:

شوخي نيست كه يك ملت هر ساله حدود سيصد هزار نفر از افراد خود را كشته يا مجروح كند

شوخی نیست که یک ملت هر ساله حدود سیصد هزار نفر از افراد خود را کشته یا مجروح کند چون دارد به سر کار، مهمانی، خرید و یا مسافرت می‌رود. تنها در دوران پس از انقلاب، لااقل 700 هزار قبر برای کشته‌های رانندگی حفر شده و دست کم 15 میلیون نفر مجروح شده‌اند که تعدادی از آنان باید باقی عمر را بر روی تخت و یا ویلچر بگذرانند...
http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1387/7/11/17596_729.jpg
همه قشرها از وزیر، وکیل و استاد دانشگاه گرفته تا ورزشکار، بازیگر، کارمند و کارگر هر از چندگاهی به سوگ یکی از همکاران خود می‌نشینند.

دختر بوش خواستار ازدواج همجنس‌بازان شد !!


دختر بوش خواستار ازدواج همجنس‌بازان شد

حمايت دختر بوش از ازدواج همجنس‌بازان دختر رئيس‌جمهور سابق آمريكا در يك نوار ويدئويی كه برای كمپين حقوق بشر ضبط شده بود خواستار قانونی شدن ازدواج همجنس‌بازان در آمريكا شد..... 

زنی که دل پوتین را حسابی برده و عاشق خود کرده است!! + عکس



زنی که دل پوتین را حسابی برده و عاشق خود کرده است!! + عکس
قهرمان المپیك ژیمناستیك، در مصاحبه‌اش شایعه‌ها را رد كرد و گفت این پسر... 
زنی كه پیشتر گفته می‌شد پسری از ولادیمیر پوتین به دنیا آورده است شایعات در این زمینه را رد كرد.

استیضاح بهبهانی و معجزه ای که رخ نخواهد داد




عصرایران - تا کنون سه وزیر راه و ترابری در مجالس بعد از انقلاب استیضاح شده اند که از این بین ، احمد خرم(وزیر دولت خاتمی) و حمید بهبهانی(وزیر دولت احمدی نژاد) با رأی عدم اعتماد نمایندگان برکنار شده اند.

محور همه استیضاح ها نیز تقریباً یکسان بوده است: تلفات جاده ای ، سوانح هوایی ، به کارگیری افراد غیر متخصص و برخی حیف و میل ها.
با این حال ، تا کنون ، بعد از هیچ استیضاحی ، فرجی در کار وزارت راه و ترابری حاصل نشده است و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود  بعید نیست مثلا دو یا سه سال آینده دوباره شاهد این تیترها باشیم: استیضاح وزیر راه به دلیل تلفات جاده ای ، استیضاح به خاطر سوانح هوایی و ... .

عيدي امسال كارمندان 318هزارتومان اعلام شد

  • عيدي امسال كارمندان 318هزارتومان اعلام شد
    بر اساس ماده 75 قانون مديريت خدمات كشوري، ضريب عيدي امسال كارمندان 5000 است كه با ضرب اين عدد در ضريب ريالي حقوق امسال يعني 636 ريال، ميزان عيدي امسال كارمندان 318 هزار تومان برآورد مي‌شود.

حذف حق طلاق زن درصورت عدم ‌تمكين


http://www.persian-star.net/1387/11/07/(1).jpg
خبرگزاری هرانا - بر اساس راي وحدت رويه ديوان عالي كشور حق طلاق زنان در صورت اثبات عدم‌تمكين؛ از زن گرفته می شود.

هلند سفیر ایران را احضار کرد

http://s3.amazonaws.com/balatarin.system/topic_photos/1006866/large.jpg?1296326143
دولت هلند از تهران خواست درباره‌ی اعدام یک زن ایرانی ـ هلندی به اتهام قاچاق مواد مخدر توضیح بدهد.
بنا بر گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادستانی تهران، خبرگزاری آلمان از لاهه گزارش داد: یوری رزنتال ـ وزیر امور خارجه‌ی هلند ـ گفت که سفیر ایران در هلند برای ارایه‌ی توضیحاتی درباره‌ی اعدام زهرا بهرامی در تهران به وزارت امور خارجه احضار شده است.
زهرا بهرامی، فرزند علی به اتهام فروش و نگهداری مواد مخدر، سحرگاه روز شنبه به دار مجازات آویخته شد.

باهنر: اگر اشتباهات طرح هدفمندی، نظام را مجبور به عقب‌نشینی کند، حتما وارد عمل می‌شویم

در حالی که محمود احمدی نژاد امروز در مجلس وعده کاهش قیمت‌ها از فروردین ماه سال ۹۰ را مطرح کرد، باهنر چهره شاخص اکثریت مجلس معتقد است که تا ۴۰ یا ۵۰ درصد تورم را هم برای سال آینده انتظار داشته باشیم.
http://www.khedmat.ir/images/docs/000002/n00002601-b.jpg
احمدی نژاد در جلسه امروز مجلس به جای دفاع از صالحی، از هدفمندی یارانه ها دفاع کرد و با ادعای وجود امارهای خوب در این باره، گفت که “بیش از ۲۰ درصد از گام‌های اول در بخش‌های گوناگون با صرفه‌جویی ملی مواجه هستیم” و “ما در آخر سال تزریق پول داریم و هجوم به بازار شب عید را شاهد خواهیم بود، اما از الان کنترل قیمت‌ها را انجام می‌دهیم و ان شاءالله از اول فروردین این طرح برکات خود را نشان خواهد داد.”

حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟ + تصویر فیش حقوقی

به گزارش جهان، در فیش حقوقی این نماینده مجلس مشاهده می شود که پایه حقوق وی، یک میلیون و ۶۹۴ هزار و ۴۲۷ تومان، حق عائله مندی ۵۱ هزار و ۵۱۶ تومان و حق اولاد ۲۶ هزار و ۷۱۲ تومان است.
6531_363.jpg 

از نماینده ۴۹ هزار و ۴۱۹ تومان به خاطر غیبت ساعتی ، ۳۵ هزار و ۵۵۵ تومان به خاطر بیمه، ۱۵۲ هزار و ۴۹۸ تومان بابت بازنشستگی و ۱۲۲ هزار و ۱۳۷ تومان به خاطر مالیات کسر شده و درواقع کسورات وی ۳۵۹ هزار و ۶۶۲ تومان است.

خالص دریافتی این نماینده یک میلیون ۴۱۳ هزار تومان است.

برخی تصور می کنند که نمایندگان حقوق چندین میلیونی دریافت می کنند این درحالی است که اکثر نمایندگان از حقوق خود ناراضی بوده و آنرا متناسب با زحمت خود در مجلس نمی دانند و تاکید دارند که حقوقشان از یک مقام مسئول هم ردیف شان بسیار کمتر است.

برخی از نمایندگانی که عضو هیئت علمی دانشگاهها هستند به خاطر حقوق کم مجلس ترجیح می دهند که از دانشگاه حقوق بگیرند چرا که حقوق دانشگاه بیشتر از حقوق مجلس شورای اسلامی است.

یک عضو هیئت رئیسه مجلس در همین رابطه به خبرنگار جهان گفت که در دی ماه امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق دریافت کرده است.