صفحات

مایلی کهن ، دايي را ممنوع‌المصاحبه کرد!!

در حالی که دوسال قبل علی دایی با شکایت از محمد مایلی کهن موفق شده بود حکم ممنوعیت حرف زدن را برای او از دادگاه بگیرد حالا محمد مایلی کهن با روابط نزدیکی که با فدراسیون فوتبال دارد موفق شد دایی را حداقل برای مدتی ممنوع المصاحبه کند
دبير كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام كرد: علي دايي تا اطلاع ثانوي حق مصاحبه مرتبط با فوتبال را ندارد.

مایلی کهن
 


این خبر در حالی مطرح شد که دایی جمعه گذشته بعد از بازی تیمش مقابل نفت تهران انتقاداتی را علیه فدراسیون مطرح کرده بود.

دایی به دلیل ابقای سرمربی تیم نوجوانان مسوولان فدراسیون را متهم به دخالت دادن روابط در انتخاب هایشان کرده بود .

این مصاحبه دایی اما همراه شد با پاسخ محمد مایلی کهن.سرمربی تیم سایپاکه تیمش همان روز 4بر2 شکست خورده بود در مصاحبه ای با سایت ایسنا اعلام کرده بود که فدراسیون جرات برخورد با دایی را ندارد.

این مصاحبه که در ساعت 2:45 بامداد روی خروجی خبرگزاری قرار گرفته بود هر چند در مورد تیم سایپا بود اما مایلی کهن در جواب به شرایط دشوار تیمش بعد از شکست به داستان اعتراض های دایی پرداخته بود.

محمد مایلی کهن که رابطه بسیار خوبی با سردار عزیز محمدی رییس سازمان لیگ دارد عملا با این مصاحبه فدراسیون را به مماشات با دایی و برخورد نکردن با او متهم کرده بود.

در واکنش به این مصاحبه و فشار سرمربی سایپا بود که دبیر کمیته انضباطی ساعت 2بعد از ظهر دیروز اعلام کرد که احتمال محرومیت دایی از مصاحبه کردن وجود دارد و 5 ساعت بعد تر اعلام کرد که دایی حق مصاحبه کردن ندارد.

البته سرمربی پرسپولیس این روزها بین مسوولان فدراسیون چندان هم محبوب نیست و کمیته ها و روسای قسمت های مختلف فدراسیون اگر با او رابطه بدی نداشته باشند رابطه خوبی هم ندارند اما نمی توان از تاثیر مصاحبه مایلی کهن برحکمی که صادر شده گذشت.
نکته اساسی در مورد حکم موقت فدراسیون فوتبال برای دایی اما غیر رسمی بودن آن است یعنی فدراسیون فوتبال به جای اینکه خبر را روی سایت قرار دهد با به بازیکن خاطی و باشگاهش اطلاع رسانی کند خبر را با خبرگزاری ها در میان گذاشته و این دست دایی را حداقل فعلا برای صحیت کردن باز می گذارد.

با این همه به نظر می رسد که محمد مایلی کهن در خوب زمانی موفق شده انتقامش را پس بگیرد.او 2 سال پیش در اوائل مهر بود که یک سال از مصاحبه کردن منع شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر