صفحات

اظهارات عجيب تقي رهبر درباره برخورد با "بدپوشش ها"

اين دو مسئول نيروي انتظامي عنوان كردند: دست و پاي ما بسته شده و ما حتي اگر بخواهيم با يك فرد بد پوشش مقابله كنيم موظفيم تا در يك جاي خلوت خود را به اين فرد رسانده و در خفا وي را با تذكري شفاهي ارشاد كنيم.
جابه جایی کارمند خلاف قانون است

فارس: رئيس فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي از نشست اين فراكسيون با جانشين فرمانده ناجا و فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ خبر داد و گفت: فرماندهان پليس معتقدند دست و پايشان براي برخورد با مظاهر فساد بسته است.
حجت‌الاسلام محمد تقي رهبر عضو فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي و نماينده مردم اصفهان با اشاره به ديدار سردار رادان جانشين فرمانده ناجا و سردار ساجدي‌نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعضاي فراكسيون روحانيون مجلس گفت: اين افراد به مجلس دعوت شده بودند تا در مورد نحوه برخورد با مظاهر فساد در سطح جامعه با آنها تبادل نظر شود.
وي ادامه داد: در صحبتي كه با اين افراد داشتيم از آنها پرسيده شد چرا بايد در سطح جامعه مظاهر فساد مانند شرارت، توزيع مواد مخدر، بدپوششي و بدحجابي وجود داشته باشد كه اين افراد عنوان كردند متأسفانه برخي دستوراتي كه از افراد سطح بالاي كشور به آنها مي‌رسد دست و پاي آنها را بسته و اجازه نمي‌دهد تا كار خود را انجام دهند.
رهبر با انتقاد از برخي مسئولان كه شعار برخورد فرهنگي با مظاهر فساد را مي‌دهند، گفت: اينكه بايد با يك فرد برخوردي نرم داشت را مسئله‌اي مهم است اما نبايد به قيمت برخورد فرهنگي اجازه دهيم تا مظاهر فساد در جامعه بروز كند.
نماينده مردم اصفهان با اشاره به اين مطلب كه از اين دو نفر در مورد چرايي حذف گشت‌هاي ارشاد نيز پرسيده شد، گفت: اين افراد مدعي شدند بر اساس دستورات مقامات مجبور شده‌اند تا گشت ارشاد را جمع كنند و نام آن را به گشت حقوق شهروندي تغيير دهند.
اين دو مسئول نيروي انتظامي عنوان كردند: دست و پاي ما بسته شده و ما حتي اگر بخواهيم با يك فرد بد پوشش مقابله كنيم موظفيم تا در يك جاي خلوت خود را به اين فرد رسانده و در خفا وي را با تذكري شفاهي ارشاد كنيم.
رئيس فراكسيون روحانيون مجلس گفت: حقوق شهروندي اين است كه اجازه ندهيم در حكومت اسلامي فساد و بدپوششي وجود داشته است.
نماينده مردم اصفهان همچنين با گلايه برخي مسئولان كه دست نيروي انتظامي را بسته‌اند و اقتدار اين نيرو را در برخورد با فساد ضعيف كرده‌اند، گفت: ما خواسته‌ايم تا نيروي انتظامي با قدرت به مسئوليت‌هاي خود عمل كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر