صفحات

اعلام شبانه تعطیلی پایتخت / تهران چهارشنبه تعطیل است

چکیده : استانداری تهران دوشنبه شب اطلاعیه داد و اعلام کرد که به دلیل پایداری هوای آلوده ، کلیه ادارات ، نهادها، سازمان ها باتک ها، مدارس و دانشگاه های شهر تهران را در روز چهارشنبه تعطیل است. / با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه به مناسبت عید غدیرخم، وجود سه روز تعطیلی احتمال افزایش حجم مسافرت‌های برون شهری را افزایش خواهد داد و از این رو، اعلام ناگهانی این تعطیلی، کاری عجیب به نظر می‌رسد، هرچند انجام هیچ کار عجیبی از دولت فعلی بعید نیست.
استانداری تهران در ساعات پایانی شب گذشته اعلام کرد که روز چهارشنبه، تهران تعطیل خواهد بود. بدین ترتیب با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه به مناسبت عید غدیرخم، وجود سه روز تعطیلی احتمال افزایش حجم مسافرت‌های برون شهری را افزایش خواهد داد و از این رو، اعلام ناگهانی این تعطیلی، کاری عجیب به نظر می‌رسد، هرچند انجام هیچ کار عجیبی از دولت فعلی بعید نیست.
خربگزاری رسمی دولت در این باره گزارش داد که: کمیته آلودگی تهران در نشست دوشنبه شب خود به دلیل پایداری هوای آلوده ، کلیه ادارات ، نهادها، سازمان ها باتک ها، مدارس و دانشگاه های شهر تهران را در روز چهارشنبه تعطیل اعلام کرد.
به گزارش ایرنا براساس اطلاعیه استانداری تهران ، کمیته اضطراری آلودگی تهران دوشنبه شب به ریاست مرتضی تمدن استاندار و رییس کمیته آلودگی تشکیل شد و پس از بررسی گزارش سازمان هواشناسی، به دلیل طولانی شدن هوای آلوده و ناسالم و افزایش میزان آلاینده ها ، کلیه ادارات ، نهادها، سازمان ها ، بانک ها، مدارس و دانشگاه های شهر تهران را در روز چهارشنبه سوم آذرماه ، تعطیل اعلام کرد.
در این اطلاعیه گفته شده مراکز نظامی، امدادی، اورژانس و بیمارستان ها در این زمینه از قوانین خاص خود پیروی خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر