صفحات

واکنش احمدي‌نژاد به اسناد ويكي ليكس!!

WikiLeaks promises major announcement ...
احمدي‌نژاد در گفت‌وگو مطبوعاتي عصر امروز خود گفت: اخبار مربوط به درخواست كشورهاي همسايه از آمريكا در مورد حمله به ايران يك شيطنت است.
به گزارش فارس محمود احمدي‌نژاد در پاسخ به خبرنگار شبكه العالم گفت: اينكه كشورهاي همسايه در خليج فارس از آمريكا بخواهند كه به ايران حمله نظامي بكند شيطنت است و اسناد منتشر شده در اين رابطه صحت ندارد.
وي همچنين در مورد گزارش اخير سازمان آژانس بين‌المللي هسته‌اي گفت: اين گزارش اخير گامي در جهت حقيقت بود اما آژانس در اين گزارش به تمامي حقايق اشاره نكرده است.

وي با بيان اينكه مطابق قانون آژانس بين‌المللي هسته‌اي حق ندارد تمامي جزئيات برنامه‌هاي هسته‌اي ايران را در گزارش خود منتشر كند گفت: متاسفانه مسوولان آژانس بدون توجه به محرمانه بودن اطلاعات هسته‌اي كشورها در گزارش اخير خود جزييات برنامه‌هاي هسته‌اي ايران را منتشر كرده‌اند.
وي افزود: به دليل عملكرد شفاف ايران انتشار اين اسناد براي ما مهم نيست اما اميدواريم كه سازمان انرژي هسته‌اي بتواند از اين به بعد در جهت حقيقت گام بردارد.

احمدي‌نژاد يادآور شد: ايران همواره تامل سازنده‌اي با آژانس بين‌المللي هسته‌اي داشته اما به دليل تسلط اربابان قدرت و ثروت بر اين نماد بين‌المللي همواره آژانس در رويارويي با ايران مواضع ناحقي را اتخاذ كرده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر