صفحات

مایلی کهن: اگر قرار است من و دایی حرف نزنیم، شریفی هم نباید حرف بزند!

به ما مي‌گويند حرف نزنيد. اگر قرار است ما حرف نزنيم رئيس كميته انضباطي هم نبايد حرف بزند. او به چه دليل مي‌گويد من از علي دايي و مايلي‌كهن نمي‌ترسم. مگر ما گفتيم از ما بترس.
Mohamad Mayelikohan saipa محمد مایلی کهن سایپا
سایت گل- محمد مايلي‌كهن سرمربی تیم سایپا پس از شكست يك بر صفر برابر پيكان قزوين در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيد هفته گذشته نيز سايپا با پنج گل شكست خورده بود، گفت: بهتر است سؤالات را درست مطرح كنيد. ما هرگز با پنج گل نباخته‌ايم. پنج بر يك استيل‌آذين را برديم و در ديدار با فولاد پنج بر پنج مساوي شديم و مقابل مس كرمان چهار بر دو شكست خورديم.اين به دليل آن است كه به فوتبال هجومي فكر مي‌كنيم.
مايلي كهن حاضر نشد در مورد مسائلي غير از بازي امروز صحبت كند و گفت: فقط در مورد فوتبال امروز صحبت مي‌كنم اما اگر بگويم كريم انصاري‌فرد و علي زينالي را نداشتيم مي‌گويند بهانه مي‌آورد بنابراين اگر حرف نزنم بهتر است. انصاري‌فرد 9 گل براي سايپا زده و بازيكن تاثيرگذار ما است. بعد به ما مي‌گويند حرف نزنيد. اگر قرار است ما حرف نزنيم رئيس كميته انضباطي هم نبايد حرف بزند. او به چه دليل مي‌گويد من از علي دايي و مايلي‌كهن نمي‌ترسم. مگر ما گفتيم از ما بترس. حرف‌هاي ما فوتبالي است و همه بايد حول اين محور فوتبال جمع شويم. اگر به دنبال پيشرفت فوتبال هستيم بايد قوانين فوتبال را رعايت كنيم. دو بازيكن تاثيرگذار خود را امروز نداشتم. اگر ساير تيم‌ها نيز بازيكنان تاثيرگذارشان را نداشتند امروز عدالت بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر