صفحات

منصور ارضی: برهنه نشدن در مساجد در ایام محرم امتداد فتنه است!

منصور ارضي: بخشنامه برهنه نشدن در مساجد در ايام محرم امتداد فتنه است, برنامه هاي كودك رقاصي اند!
عصر ايران : حاج منصور ارضي در گردهمايي نخبگان هيأت مذهبي كه در مهديه تهران برگزار شد مطالبي را بيان كرد.

به گزارش رجانيوز، منصور ارضي گفت:

افراد محدود و قليلي كه انگشت‌شمار هستند اين ظلم را نسبت به مجالس اهل البيت‌ (ع) مي‌كنند و بعضي افراد مريض نيز فقط اينها را مي‌بينند و منجر به آن مي‌شود كه مركز رسيدگي به امور مساجد آن بيانيه خجالت‌آور را مي‌دهد و به مجالس اهل البيت توهين مي‌كند و باعث اختلاف‌افكني در مجالس مي‌شود كه همان خواست دشمن است. اين همان فتنه‌اي است كه بارها تذكر داده‌ام كه مجلس روضه را هدف قرار داده است.

ــ يك روز به پرچم‌ها روز ديگر به علم‌ها و روز ديگر به بيرون آمدن دسته‌جات و. . . ايراد مي‌گيرند و در نهايت منجر به آن اتفاقي مي‌شود كه سال گذشته در روز عاشورا اتفاق افتاد!

ــ اين فتنه‌گري‌ها امتداد و ثمره مطالب مطرح شده در 8 سال پيش است كه در دولت اصلاحات زده مي شد! اگر آن موقع مي‌گفتند كه تقليد كار حيوانات است امروز هم مي‌گويند در مساجد براي سينه‌زني براي اباعبدالله‌ (ع) برهنه نشويد.

ــ سبك سياق سنتي را رعايت كنيد و در كنارش از شوري كه همراه باشعور و معرف شناخت اهل البيت (ع) غافل نشويد.

ــ شما بايد براي ورود به محرم براي خود برنامه داشته باشيد و خلوت كنيد و از خود اهل البيت مدد بگيريد تا در مراسمات دچار اشتباه نشويد.

ــ ما درباره مطالبات مقام معظم رهبري وظيفه داريم.

ــ فتنه‌گران در آموزش و پرورش و صداو سيما رخنه كرده‌اند و تفكرات امثال شريعتي و سروش و مهاجراني و. . . را اجرايي مي‌كنند و براي دانش‌آموزان كتاب مي‌نويسند بزرگان، من‌جمله آيه‌الله جوادي آملي بارها تذكر داده‌اند كه در كتب آموزشي دين از علم جداست و اين همان سكولاريسم است كه درحال ترويج است. در صداو سيما روزانه 5 برنامه مخصوص كودكان است كه 4 برنامه آن رقاصي است. ما بايد كار اساسي كنيم و بايد به مرحله‌ايي برسيم كه دانش‌آموزي كه در مدرسه مداح است و ذاكري مي‌كند‌، تاثيرگزارترين فرد در مدرسه باشد.

ــ در صداو سيما آنقدر كه به هنرمندان و هنرپيشگان توجه مي‌شود به ذاكرين توجه نمي‌شود. با توجه به مداحان وذاكرين به ترويج راه و معارف اهل البيت(ع) كمك كنيم.

ــ حماسه حسيني ايرادات مقاتل راگرفته و خود مقتل نيست. مثل جريان تازهداماد بودن حضرت قاسم (ع). مقاتل ابن مقرم، مقتل الحسين، لهوف و . . . مقاتل كاملي هستند كه بايد مطالعه شود. اين سخنان كه مطرح مي‌شود به مجالس و اين راه ضربه مي‌زند.

ــ اگر يقين پيدا كرديد كه عزاداري در مساجد منجر به درگيري و اختلافات مي‌شود كه همانا خواست دشمن است، در حسينيه‌ها عزاداري كنيد.

ــ مسئولين هيأت نسبت به حواشي و تركيب دسته‌جات وظيفه دارند. مانند حضور خانم‌هاي بد حجاب در اطراف دسته‌جات و...

ــ ذاكرين در ايام مسلميه در حرم سيد الكريم (ع) از زمان محدودي كه در اختيار دارند در جهت روضه خواني وشناساندن حضرت مسلم (ع) به مردم استفاده كنند.

ــ مراقب باشيد دستي كه براي امام حسين سينه مي‌زند در جاي ديگري مرتكب گناه نشود. چشم ، زبان و. . . هم به همين‌گونه.

ــ شعرها را هدفمند انتخاب كنيد.

ــ دشمن در صدد ضربه زدن به هيأت است چون از آنها ضربه خورده است.

ــ شما جوانيد و بايد اشعار را از حفظ بخوانيد تا تاثير گزار تر باشد.

ــ مطالعه داشته باشد. اكثر ذاكرين قديمي دروس حوزوي مي‌خواندند و از روايات بسيار كمك مي‌گرفتند.

ــ دشمن منتظر است تا ببيند ما در روز 9 دي چه مي‌كنيم. بايد دسته جات سينه‌زني را بياوريم تا همه بفهمند ما عزادار بي‌حرمتي به اربابمان هستيم.

ــ يكي از شاخص‌هاي نوكري و ذاكري، رازداري مردم است.

ــ حضرت آقا فرمودند بسيجي هستيد مبارك‌تان باشد سعي كنيد بسيجي بمانيد. اين سخن براي ما اين‌گونه است كه نوكر و ذاكر اهل البيت(ع) هستيم مبارك‌مان باشد، بايد سعي كنيم نوكر و ذاكر بمانيم و از آن مراقبت كنيم.

ــ شما شاخص هستيد. نبايد با غفلت‌هايي مانند رفتن به قهوه خانه‌ها و … جهت منحرف را نشان دهيد. با رعايت كردن سر و وضع ظاهري خود به مجالس اهل البيت احترام بگذاريد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر