صفحات

خرمشاهي: شهلا فردا اعدام مي‌شود


 
  •  عبدالصمد خرمشاهي وكيل مدافع شهلا جاهد درباره سرانجام اجراي حكم شهلا جاهد اظهار داشت: صبح امروز به واحد اجراي احكام رفتم و زمان اجراي حكم به من ابلاغ شد.
فارس: عبدالصمد خرمشاهي وكيل شهلا جاهد گفت: شهلا جاهد سحرگاه فردا در زندان اوين اعدام خواهد شد. عبدالصمد خرمشاهي وكيل مدافع شهلا جاهد درباره سرانجام اجراي حكم شهلا جاهد اظهار داشت: صبح امروز به واحد اجراي احكام رفتم و زمان اجراي حكم به من ابلاغ شد. وي افزود: مسئولان واحد اجراي احكام دادسرا ضمن ابلاغ زمان اجراي حكم گفتند، قرار است اين حكم سحرگاه فردا در محوطه زندان اوين اجرا شود

واکنش احمدي‌نژاد به اسناد ويكي ليكس!!

WikiLeaks promises major announcement ...
احمدي‌نژاد در گفت‌وگو مطبوعاتي عصر امروز خود گفت: اخبار مربوط به درخواست كشورهاي همسايه از آمريكا در مورد حمله به ايران يك شيطنت است.
به گزارش فارس محمود احمدي‌نژاد در پاسخ به خبرنگار شبكه العالم گفت: اينكه كشورهاي همسايه در خليج فارس از آمريكا بخواهند كه به ايران حمله نظامي بكند شيطنت است و اسناد منتشر شده در اين رابطه صحت ندارد.
وي همچنين در مورد گزارش اخير سازمان آژانس بين‌المللي هسته‌اي گفت: اين گزارش اخير گامي در جهت حقيقت بود اما آژانس در اين گزارش به تمامي حقايق اشاره نكرده است.

جنگل های رودبار هم آتش گرفت


به گزارش واحد مرکزی خبر، مسوول ستاد حوادث غیر مترقبه استانداری گیلان افزود: این آتش سوزی که عصر دیروز آغاز شد در جنگل های ارتفاعات درفک دیروز مهار شد ،اما در بخشی از این جنگلها در مناطق سخت گذر قله درفک هنوز ادامه دارد که ماموران منابع طبیعی و یگان حفاظت و اهالی منطقه همچنان برای مهار آتش تلاش می کنند.

 

صحنه ترور 2 استاد دانشگاه


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات 2 بمب‌گذاری و ترور اساتید دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: هنوز کسی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته است.
صحنه ترور2استاددانشگاه
 

سوء قصد به جان دو فیزیکدان ایرانی در تهران

محل انفجار -

مهاجمان ناشناس اتومبیلهای دو استاد دانشگاه را با بمب هدف قرار دادند
افراد ناشناس به جان دو فیزیکدان ایرانی در تهران سوء قصد کردند و یکی از آنان را از پای درآوردند.
براساس گزارش منابع خبری داخل ایران، روز دوشنبه، 8 آذر (29 نوامبر)، بین ساعت 7 و 8 بامداد به وقت محلی، افراد ناشناس مجید شهریاری و فریدون عباسی، استادان فیزیک دانشگاه شهید بهشتی (ملی) در شمال تهران را که عازم محل کار خود در دانشگاه بودند هدف سوء قصد قرار دادند.

کریم باقری از فوتبال خداحافظی کرد


کریم باقری یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران هم‌زمان با هشتم آذر و بازی تاریخی با استرالیا از فوتبال خداحافظی کرد. او پس از هجده سال بازی در تیم‌های مختلف کفش‌هایش را آویخت.
باقری کاپیتان پرسپولیس اعلام کرد که دیگر فوتبال بازی نخواهد کرد و تنها در تمرینات تیم پیشکسوتان حاضر خواهد شد.

کریم باقری در بازی با برزیل از تیم ملی خداحافظی می‌کند

منصور ارضی: برهنه نشدن در مساجد در ایام محرم امتداد فتنه است!

منصور ارضي: بخشنامه برهنه نشدن در مساجد در ايام محرم امتداد فتنه است, برنامه هاي كودك رقاصي اند!
عصر ايران : حاج منصور ارضي در گردهمايي نخبگان هيأت مذهبي كه در مهديه تهران برگزار شد مطالبي را بيان كرد.

به گزارش رجانيوز، منصور ارضي گفت:

افراد محدود و قليلي كه انگشت‌شمار هستند اين ظلم را نسبت به مجالس اهل البيت‌ (ع) مي‌كنند و بعضي افراد مريض نيز فقط اينها را مي‌بينند و منجر به آن مي‌شود كه مركز رسيدگي به امور مساجد آن بيانيه خجالت‌آور را مي‌دهد و به مجالس اهل البيت توهين مي‌كند و باعث اختلاف‌افكني در مجالس مي‌شود كه همان خواست دشمن است. اين همان فتنه‌اي است كه بارها تذكر داده‌ام كه مجلس روضه را هدف قرار داده است.

محکومیت عبدالله شهبازی، مورخ سرشناس به یک سال و نیم زندان به خاطر کتاب «زمین و انباشت ثروت»


 عبدالله شهبازی در سایت شخصی اش نوشته است، طبق اطلاعات موثقی که دریافت کرده شعبه ۱۶دادگاه تجدیدنظر استان فارس این حکم را برای وی صادر کرده است.
به گزارش بامدادخبر،«زمین و انباشت ثروت: تکوین الیگارشی جدید در ایران امروز»، عنوان کتابی از عبدالله شهبازی است که پای او را به دادگاه باز کرد. محور این کتاب که شهبازی آن را در وب سایت شخصی‌اش در شبکه اینترنت منتشر کرده است، «زمین خواری» در استان فارس است.
عبدالله شهبازی در این کتاب از جمله آیت الله حائری شیرازی، امام جمعه سابق شیراز را به ضبط غیرقانونی زمین‌های شخصی افراد مختلف متهم کرده است.

ایجاد سایت ایران‌ندا و دعوت ایرانیان به ساخت فیلم کوتاه جهت مقابله با تحریم ایرانیان از شرکت در طرح سینمایی "یک روز زندگ

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/kingdom_of_heaven/ridley_scott/koh.jpg

وقوع 2 انفجار در تهران و شهادت يك استاد دانشگاه

يكي از سوءقصدها به موجب به شهادت رسيدن يك استاد علوم پايه دانشگاه شد و حال استاد دانشگاه عالي دفاع ملي وخيم است.

به گزارش خبرنگار سياسي شبكه خبري آتي نيوز، صبح امروز در 2 نقطه تهران انفجارهايي رخ داد كه هنوز از عامل و يا عوامل آن اطلاعي در دست نيست .
شهادت استاد متعهد دانشگاه تهران در پی عملیات تروریستی

من «مرحومه مغفوره» هستم!!!

اين متن نوشته خانم

 " بلقيس سليماني"
يكي از نويسندگان  معاصر است



 من« دوشيزه مكرمه» هستموقتي زن ها روي سرم قند مي سابند و  همزمان قند توي دلم آب مي شود.

============ ========= ========= =

من «والده مكرمه» هستموقتي اعضاي هيات مديره شركت پسرم براي  خودشيريني 20 آگهي تسليت در 20 روزنامه معتبر چاپ مي كنند ..
============ ========= ========= =

دعای مادربزرگ اوباما بعد از پایان مراسم حج !


دعای مادربزرگ اوباما بعد از پایان مراسم حج !
«ساره عمر» مادربزرگ و «سعید حسین اوباما» عموی رئیس جمهور آمریکا که برای ادای مناسک حج به مکه مشرف شده اند ....

پارک جنگلی گلستان دوباره آتش گرفت






فارس: در حالي كه به نظر مي‌رسيد آتش‌سوزي جنگل‌‌هاي گلستان مهار شده است اما با اولين وزش باد آتش دوباره به جان پارك جنگلي گلستان افتاد.
از شب گذشته با اولين وزش باد خاكسترهاي پنهان شده در زير شاخ و برگ درختان قديمي پارك جنگلي گلستان، دوباره فعال شده
بادهاي شديدي كه از سمت دشت آزادگان مي‌وزد باعث شده تا خاكسترهاي به جا مانده از آتش‌سوزي چند روز پيش در جنگل‌هاي گلستان دوباره فعال شود.

مبارزه با "بدحجابی": هزینه میلیاردی، آمارهای تعجب برانگیز

یک سایت خبری در ایران با انتشار جدولی از آمار ارائه شده از سوی مسئولان دولتی درباره "مبارزه با بدحجابی"، این آمار را "تعجب برانگیز" توصیف کرد. بنا به این آمار، دولت میلیاردها تومان برای مقابله با "بدحجابی" هزینه می‌کند.
سایت "خبرآنلاین" که به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، نزدیک است، با انتشار آمار ارائه شده توسط افرادی مانند معاون وزیر کشور  و فرمانده نیروی انتظامی درباره دستاوردها و هزینه‌های طرح‌های مختلف مبارزه با "بدحجابی" در جامعه ایران، نوشت که اعداد و ارقام بیان شده در این خصوص «تعجب برانگیز است».

نامه مسئولان پارلمان اروپا به آیت الله خامنه ای در خصوص نقض حقوق بشر

200px-Flag_of_Europe.svg
جرس: در واکنش به نقض حقوق بشر در ایران و احتمال اجرای چندین حکم قریب الوقوع عدام و همچنین ادامه بازداشت نوید محبی، دانش آموز وبلاگ نویسی که به دلیل انتقاد در زندان به سر می برد، مسئولان بخش ایران در پارلمان اروپا، ضمن ارسال نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی، خواستار توقف روند فعلی موارد مذکور شدند.
متن نامه مسئولان بخش ایران در پارلمان اروپا، به شرح زیر است:

تجمع اعتراضی شماری از کارگران کارخانه مخابرات راه دور در شيراز

خبرگزاری « ايسنا» گزارش داد که شماری از کارگران کارخانه مخابرات راه ‏دور ايران، در شيراز در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزد ۱۷ ماه گذشته خود در محل اين واحد توليدی تجمع کرده اند.

اين خبرگزاری به نقل از هاشم شمشيری، نايب ‌رئيس شورای اسلامی کار در کارخانه مخابرات راه ‏دور ايران نوشت که مصوبات دولت برای راه اندازی دوباره اين واحد و خروج آن از بحران مالی هنوز اجرا نشده است.

شناسایی ۲۰۰ دوشغله‌ در سازمان تربیت‌ بدنی


مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی «۲۰۰ دوشغله» در سازمان تربیت بدنی و معرفی گروهی از آنها به دادگاه خبر داد و گفت نظام جمهوری اسلامی از «سلامت نسبی» برخوردار است.
به گزارش ایسنا، مصطفی پورمحمدی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی گفته که سازمان بازرسی «جلوی کار بسیاری از افراد دو شغله را گرفته و تعدادی را به دادگاه معرفی کرده است.»

دختر ورزشکار کرماشانی مدال برنز کاراته آسیا را تصاحب کرد

Peyamner- دختر کاراته کار کرماشانی صاحب مدال برنز بازیهای آسیایی گوانگ ژو شد
سمیرا ملکی پور کاراته کار شایسته کرماشان در کوردستان ایران، علیرغم شایستگی فراوان، در رقابتهای کاراته بازیهای آسیایی چین به مدال برنز دست یافت.

ملکی پور که در وزن 68 کیلوگرم به عنوان نماینده ایران حضور داشت، در دور دوم به مصاف کاراته کایی از ژاپن رفت و در برابر وی شکست خورد.
وی سپس در دور بعدی رقابتها در مصاف با کاراته کایی از اندونزی، توانست با اقتدار با نتیجه هفت بر سه بر این ورزشکار غلبه کند و در مکان سوم این رقابتها قرار بگیرد.


کشف جدید کیهان: مدال‌های گوانگ‌ژو مثل بقیه جنس‌های چینی قلابی است!

اگر کسی سوال کند چرا قهرمانان ما در مسابقات آسیایی چین مدال‌های طلای برنده شده خود را به زیر دندان می‌گیرند جواب این است که بیشتر اجناس چین تقلبی هستند فلذا روی همان سکوی قهرمانی آزمایش انجام می‌شود که طلای قلابی نداده باشند. کار از محکم کاری عیب نمی‌کند!

خبر رسيده از خوابگاه دختران دانشگاه علم و صنعت


زنان ايران - به گفته يكي از دانشجويان  خوابگاه دختران دانشگاه علم و صنعت: صبح كه از خواب بيدار مي شويم, سرپرست خوابگاه در بلندگوها پيج مي كند”دانشجويان محترم توجه فرماييد. در كليه محوطه ها تا اطلاع ثانويه آقايون در رفت و آمد هستند!!! ميخواهيد برويد مسواك بزنيد بايد روسري سر كنيد“.حالا واي به حال دانشجويي كه حواسش جمع نباشد. سرپرست هاي خوابگاه سر اون دانشجوي دختر تا مي توانند بي حرمتي  مي كنند.

پیشنهاد انجام نظرسنجی محرمانه به ضرغامی در مورد ضریب نفوذ صداوسیما

فرارو- یک استاد دانشگاه معتقد است اقبال قشر تحصیلکرده به برنامه‌های صداوسیما به شدت کاهش یافته است. وی برای اثبات ادعای خود به عزت‌الله ضرغامی پیشنهاد انجام یک نظرسنجی در دانشگاه تهران را می‌دهد. وی دلیل عدم اقبال تحصیلکردگان به رادیو و تلویزیون را برنامه‌های سیاسی و خبری-تحلیلی این سازمان می‌داند.

صادق زیبا کلام در گفت‌وگو با «فرارو»  در پاسخ به این پرسش که آیا صدا و سیما تحت تاثیر برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان قرار گرفته است، گفت: «حقیقتا نمی‌دانم. مطمئن نیستم که صدا و سیما از رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان تاثیر گرفته باشد. شاید صداوسیما به این فکر کرده باشد که چه کار کند تا بتواند مانند رسانه‌های ماهواره‌ای در میان نخبگان و تحصیل‌کرده‌های ایران مخاطب داشته باشد.»

مزار اسرار آمیز سربازان ایرانی در فرانسه

به گزارش جهان، دهکده ای در جنوب فرانسه میزبان دو سرباز ایرانی است.*****************
مردمان این روستا معتقدند دلیل محبوبیت این دو سرباز ایرانی تسلیم نشدن آن ها در برابر امپراطور روم بود. سالخوردگان روستا بر اساس شنیده های خود از پدرانشان می گویند " تلاش های اهالی روستا برای پنهان کردن این دو سرباز نتیجه نداد و فرستادگان امپراطور روم با یافتن این دو ، در جا ، جانشان را گرفتند".
riquewihr_france
تنها اشاره ای که رسانه های فرانسه تاکنون به این ماجرا کرده اند روزنامه فیگارو به تاریخ دوم اوت هزار و نهصد و نود و هشت است که نوشت محبوبیت این دو ایرانی در این روستا به علت نپذیرفتن وعده های امپراطور روم و تسلیم وی نشدن است.

اخراج دو دانش آموز نوجوان بهایی در اصفهان !!!

این طوفان بیداد سر باز ایستادن ندارد و هر روز ویرانی بی عدالتیش را در گوشه ای از این مرز و بوم تحفه می برد.پیر و جوان و خردسال و سالخورده هم نمی شناسد.
در ادامه گسترش این طوفان دو دانش آموز بهایی ساکن اصفهان از مدرسه راهنمایی اخراج شدند.
Bahai star دو بهایی دیگر نیز در سمنان بازداشت شدند


تنها جنگل انار وحشی جهان در جنوب شرق خزر نابود می شود




 بزرگنمایی
سبزپرس- گروه محیط طبیعی- انتشار خبر ساخت جاده در تالاب بین المللی میانکاله، موجی از نگرانی را در بین متخصصان علوم زیستی نسبت به نابودی قریب الوقوع این زیستگاه منحصر به فرد گیاهی و جانوری در استان مازندران دامن زده است.
    مهندس بهرام زهزاد، گیاه شناس و عضو هیئت علمی  دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با سبزپرس در این باره گفت: اینکه شنیده می شود قرار است به زودی تالاب بین المللی و پناهگاه حیات وحش میانکاله با ساخت یک جاده به دو نیم شود واقعا نگران کننده است.

«ادامه حصر منزل کروبی به دست نیروهای امنیتی»


منزل مهدی کروبی در تهران
منزل مهدی کروبی در تهران
۱۳۸۹/۰۹/۰۲
سحام‌نیوز، وب‌سایت رسمی حزب اعتماد ملی، روز سه‌شنبه از «حصر منزل مهدی کروبی در آستانه اعیاد اسلامی» و جلوگیری از دیدار افراد با این رهبر مخالف دولت جمهوری اسلامی خبر داده است.

به گزارش این وب‌سایت خبری، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی که از هفته گذشته همزمان با عید قربان در محل منزل آقای کروبی حاضر بودند صبح روز سه‌شنبه بار دیگر با حضور در این محل از ملاقات مهدی کروبی با «دوستان و آشنایان» او ممانعت کرده‌اند.

دفاع از آب های ايرانی خزر


سواحل دریای خزر

امضاء پروتکل امنيتی در گردهمايی سران کشور های حاشيه خزر در باکو، پيش از دست يافتن به توافق نهايی پيرامون نظام حقوقی تازه، و عدم تعيين قطعی و روشن حدود و حقوق ملی ايران در آبها و منابع کف دريا، ميتواند به منع استفاده از ظرفيت های دفاعی در جهت حفظ تماميت کشور و دفاع از منافع ملی کشور بيانجامد.
اقدام دولت ايران در قبول مفاد پيمان امنيتی تازه خزر تنها زمانی قانوناً تنفيذ خواهد شد که توسط قوه مقننه رسما مورد تصويب قرار گيرد. از اين لحاظ بررسی دقيق سند تازه مسئوليت مستقيم قوه مقننه ايران است.

ادعاهای جدید گلپور درباره مشایی و رحیمی


رضا گلپور، نویسنده کتاب جنجالی شنود اشباح یک و دو در تازه ترین نوشته خود اقدام به افشاگری بی سابقه ای درباره اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر و محمدرضا رحیمی، معاون اول دکتر احمدی نژاد کرده است.

به گزارش مشرق، رضا گلپور که پیش از این به دلیل تدوین کتاب شنود اشباح 2 و  قصد انتشار آن توسط وزارت اطلاعات در دولت خاتمی دستگیرشده بود،  در این اقدام که در قالب نامه سرگشاده به مشایی منتشر شده است، مدعی شده که در سه جلسه با اسفندیار رحیم مشایی درباره یافته های خود از پیشینه امنیتی، سیاسی و عقیدتی وی گفتگو کرده است و پس از آنکه مشایی از ادامه این جلسات خودداری کرده، تصمیم به افشاگری گرفته است.

اعلام شبانه تعطیلی پایتخت / تهران چهارشنبه تعطیل است

چکیده : استانداری تهران دوشنبه شب اطلاعیه داد و اعلام کرد که به دلیل پایداری هوای آلوده ، کلیه ادارات ، نهادها، سازمان ها باتک ها، مدارس و دانشگاه های شهر تهران را در روز چهارشنبه تعطیل است. / با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه به مناسبت عید غدیرخم، وجود سه روز تعطیلی احتمال افزایش حجم مسافرت‌های برون شهری را افزایش خواهد داد و از این رو، اعلام ناگهانی این تعطیلی، کاری عجیب به نظر می‌رسد، هرچند انجام هیچ کار عجیبی از دولت فعلی بعید نیست.
استانداری تهران در ساعات پایانی شب گذشته اعلام کرد که روز چهارشنبه، تهران تعطیل خواهد بود. بدین ترتیب با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه به مناسبت عید غدیرخم، وجود سه روز تعطیلی احتمال افزایش حجم مسافرت‌های برون شهری را افزایش خواهد داد و از این رو، اعلام ناگهانی این تعطیلی، کاری عجیب به نظر می‌رسد، هرچند انجام هیچ کار عجیبی از دولت فعلی بعید نیست.
خربگزاری رسمی دولت در این باره گزارش داد که: کمیته آلودگی تهران در نشست دوشنبه شب خود به دلیل پایداری هوای آلوده ، کلیه ادارات ، نهادها، سازمان ها باتک ها، مدارس و دانشگاه های شهر تهران را در روز چهارشنبه تعطیل اعلام کرد.
به گزارش ایرنا براساس اطلاعیه استانداری تهران ، کمیته اضطراری آلودگی تهران دوشنبه شب به ریاست مرتضی تمدن استاندار و رییس کمیته آلودگی تشکیل شد و پس از بررسی گزارش سازمان هواشناسی، به دلیل طولانی شدن هوای آلوده و ناسالم و افزایش میزان آلاینده ها ، کلیه ادارات ، نهادها، سازمان ها ، بانک ها، مدارس و دانشگاه های شهر تهران را در روز چهارشنبه سوم آذرماه ، تعطیل اعلام کرد.
در این اطلاعیه گفته شده مراکز نظامی، امدادی، اورژانس و بیمارستان ها در این زمینه از قوانین خاص خود پیروی خواهند کرد.

گاف عجیب خبرگزاری رجانیوز از حمله کره شمالی به جنوبی!











http://i56.tinypic.com/28h24up.jpg 
ما که چیزی از این خبر نفهمیدیم شما اگه فهمیدین به ما هم بگین. الجریزه به خاک کره شمالی حمله کرده یا کره شمالی به خودش حمله کرده یا کره جنوبی به کی حمله کرده ؟؟!!! واقعا شنیدن خبر جنگ اینقدر ذوق کردن داره؟؟؟؟ 

دختر متولد 1364، جوان ترين قاضي ايران!

altسمانه متقی متولد سال 1364 و جوان ترین دختر قاضی ایرانی است که در حال حاضر قضاوت هایی را در دادگاه یزد بر عهده دارد.
او 730 روز است که در دادسرا کار می کند و 6 سال دیگر تا پایان تعهدش به قوه قضاییه باقی مانده است.

وی که رتبه کنکورش 39 شده بود و برای دوره لیسانس به عنوان بورسیه دانشگاه علوم قضایی وارد دانشگاه می شود، در کلاسی درس خوانده است که تمام دانشجویانش پسر بوده اند. وی پس از چهار سال تحصیل در دانشگاه، در دوره های قوه قضاییه نیز برای آمادگی قضاوت شرکت می کرد که همان سال در آزمون جامعی که در این دوره ها برگزار شد، حد نصاب نمره اش به 16 رسید و توانست تعهد 8 ساله را برای قضاوت در قوه قضاییه به دوش گیرد.

چطور استرس از اتاق خوابمان بیرون کنیم

5 توصيه براي تنش‌زدايي از اتاق‌خواب
ما به طور متوسط حدود يك‌سوم عمرمان را در خواب مي‌گذرانيم بنابراين چرا استرس را از اتاق‌خوابمان دور نكنيم؟ اين 5 نكته به شما كمك مي‌كند تا فضايي امن و آرام در اتاق‌خوابتان ايجاد كنيد:

كوتاه قدها كالري بيشتري مي سوزانند!! چرا؟



كوتاه قدها كالري بيشتري مي سوزانند!! چرا؟
آيا مي دانيد چرا افرادي كه داراي قد كوتاهي هستند انرژي بيشتري را نسبت به سايرين مي سوزانند؟

سن ازدواج مناسب برای دخترها ۱۶، ۱۷ و ۱۸!!!


احمدی نژاد گفت: به نظر من سن ازدواج مناسب برای دخترها ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال است یعنی زمانی که دخترها تازه شکوفا شده‌اند و اوج عاطفه و احساس و لطافت هستند و سن مناسب برای ازدواج پسرها نیز ۱۹، ۲۰ و ۲۱ سال است.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در همایش تقدیر از خیرین و فعالین امر ازدواج گفت: من معتقدم ازدواج درست و آسان از بحث اشتغال و مسکن مهم‌تر است که ما متاسفانه در رابطه با ازدواج آسان و به هنگام غفلت کردیم البته خوشبختانه هنوز آسیب جدی در این زمینه به جامعه وارد نشده و فقط یک مقدار سن ازدواج بالا رفته است.

مسؤولان ایرانی نخوانند : دلیل جالب برکناری دو مقام اروپایی

البته شهردار استکلهم در واکنش به این انتقادات قسم یاد کرده که در پمپ بنزین، متوجه جا گذاشتن کیف پول خود می شود و لذا مجبور شده از کوپن های دولتی برای پرداخت هزینه بنزین استفاده کند.
این خبر را که مربوط به مدتی پیش است بخوانید: شهردار استکلهم به دلیل پرداخت هزینه بنزین خودروی شخصی اش از بیت المال، مجبور به کناره گیری شد.
به گزارش عصر ایران، روزنامه اردنی الدستور نوشت: شهردار استکلهم پایتخت سوئد که همزمان ریاست یکی از احزاب این کشور را نیز برعهده دارد ناگهان بدون مقدمه و به صورت ناگهانی خود را در میان موجی از انتقادات و خشم کم نظیر مردمی دید و از طرف مطبوعات و رسانه ها به فساد مالی متهم شد.
                         
وی در نهایت مجبور به کناره گیری از سمت شهردار استکلهم شد.
تمام این اتهام شهردار استکلهم این بود که خانم شهردار با استفاده از کوپن های دولتی (ژتون)، برای خودروی شخصی خود بنزین زده است.
منتقدان و مطبوعات در سوئد گفته اند: اگر شهردار از اموال عمومی استفاده شخصی کند پس دیگر کارمندان شهرداری با اموال عمومی به دست آمده از مالیات های عمومی، چه می کنند و این مبالغ را چگونه هزینه می کنند؟
البته شهردار استکلهم در واکنش به این انتقادات قسم یاد کرده که در پمپ بنزین، متوجه جا گذاشتن کیف پول خود می شود و لذا مجبور شده از کوپن های دولتی برای پرداخت هزینه بنزین استفاده کند.
وی اضافه کرد: در این شرایط چه باید می کردم ؟ آیا باید با پای پیاده به شهرداری می رفتم یا اینکه از سایر شهروندان پول قرض می گرفتم؟ من فقط کیف پولم را جا گذاشته بودم.
البته مطبوعات و منتقدان این توجیه های خانم شهردار را نپذیرفته و گفتند: این توجیه ها برای شهردار استکلهم مناسب نیستند و وی می توانست به جای خیانت در امانت، خودروی خود را ترک و از وسایل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به مقصد استفاده کند.

نقش «ندا آقا سلطان» را من بازی می‌کنم! + تصویر

;منبع : پارساپرس

واکنش عضو جامعه مدرسين به درخشش دختران ايران: آن ها را به مسابقات نفرستيد !!!


درخشش دختران ورزشکار ايران در بازی های های آسيايی گوانگژو، بهترين نتايج را برای زنان ايرانی از انقلاب اسلامی تا امروز رقم زده است.
قهرمانی خديجه آزاد پور در رشته ساندا، نايب قهرمانی تيم تيراندازی دختران، مدال برنز تيم روئينگ و مدال های دختران تکواندوکا، از جمله عوامل صعود ورزش کاروان ايران به رده چهارم جدول رده بندی مدال های در بازی های آسيايی ۲۰۱۰ گوانگژو بوده است.

واکنش بهاره رهنما به خبر فرارش از صحنه تصادف / بی‌پناهی‌ام وقتی اوج گرفت که خبر 20:30 آن را علنی کرد

فرهنگ > چهره‌ها  - بهاره رهنما در وبلاگ شخصی خود خبر روزهای اخیر در مورد فرار از محل تصادف را تکذیب کرد.
وی در بخشی از مطلب خود نوشت:
چند روز پیش شنیدم با ذکر جزییات نوشته اند من خودروی یک شهروند را درب و داغان کرده و سپس با سرعت از صحنه تصادف فرار کرده ام. ابتدا باز هم خنده ام گرفت از دشمنی ادامه دار و علنی سایت مزبور با خودم، بعد دوباره ور خوش بین ذهنم آمد سراغم و رفتم برایشان کامنت گذاشتم و ماجرایی را که حدس می زدم این خبر کذب را از آن ساخته باشند شرح دادم.
rahnama11.jpg


آقای محمدی‌زاده : لطفاً به تماشای آتش در گلستان بروید!

پارک‌ملّی گلستان؛ یعنی یکی از زیباترین و متنوع‌ترین مناطق حفاظت‌شده‌ی ایران که از آن با عنوان گنجینه‌ی گونه‌گونی زیستی وطن یاد می‌شود، همچنان در حال سوختن است.متأسفانه بارانی هم نمی‌خواهد ببارد و در این لحظه‌ی شب، هیچ نیروی امدادی هم نمی‌تواند به داد پارک برسد و او همچنان می‌سوزد …

اولین تماس تلفنی زینب بحرینی از زندان با خانواده

جرس: زینب بحرینی، مسئول شاخه جوانان ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان فارس، که اخیرا بازداشت شده، طی تماسی از زندان عادل آباد شیراز، با خانواده اش گفت و گوی تلفنی کرد.
اولین تماس تلفنی زینب بحرینی از زندان با خانواده

عکس : کيهان به کمک فتوشاپ به داد احمدی نژاد رسيد !!

کيهان به کمک فتوشاپ به داد احمدی نژاد رسيد و مشکل عدم استقبال از وی در تبريز را حل کرد

صفحه اول امروز روزنامه کيهان که به عکسی از استقبال مردم تبريز از احمدی نژاد مزين است و تا چشم کار ميکتد جمعيت استقبال کننده موج ميزند!


همان عکس بالا با ابعاد بزرگتر

بهاره رهنما:جالب است که تا مدت ها بعد از ماجرای انتخابات امثال من هنوز هم دارند گوشه و کنار جواب پس میدهند


مدتهاست که زمان برایم مفهوم طلایی تری پیدا کرده ، آنقدر که دیگر  زمان های عمرم را با خساست خرج میکنم ، از پس این دیدگاه بدیهی است خیلی جاها سرک نمیکشم ، دنبال خیلی از موضوعات را نمیگیرم و در خیلی بحث و جدل ها حتی سکوت میکنم ، انرژی که جنگ از من میگیردبا توجه به این اعتقاد که هیچ کس و هیچ چیز عوض نمی شود به نظرم سخت حیف می آید .

محسن مخملباف دکترای افتخاری سینمایی خود را به شهدای جنبش سبزتقدیم کرد

تحول سبز: دانشگاه نانتق پاریس که دومین دانشگاه بزرگ کشور فرانسه است روز ۵ شنبه ۱۸ نوامبر امسال (۲۰۱۰) دکترای افتخاری سینما را به محسن مخملباف اهدا کرد.وی پیش از این دکترای افتخار ادبیات را از دانشکده سنت اندروز اسکاتلند دریافت کرده بود.
محسن مخملباف هنگام دریافت دکترای افتخاری سینما ، درباره شرایط سیاسی کنونی ایران و وضعیت دشوار سینماگران ایران سخن گفت.

خانه خورشيد، پناهگاه زنان آسیب‌دیده



«خانه خورشيد» تنها اميد ده‌ها زني‌ست كه بارها خودكشي ناموفق داشته‌اند، شب‌ها در پارك‌هاي سطح شهر سر مي‌كنند، در معرض انواع و اقسامي از وحشتناكترين آزارهاي جنسي قرار دارند، زناني كه بارها زندان رفته‌اند و خانه اول و آخر خود را «خانه خورشيد» مي‌دانند...!
ایلنا: اكثر زنان اين مركز، شناسنامه ندارند؛ ازدواج مادران معتاد در جايي ثبت نشده؛ و شوهرانشان آن‌ها را با چند كودك قدونيم رها كرده‌اند!


نازک شدن لایه ازن، پوست نهنگ‌ها را سوزانده است


به گزارش دیسکاوری، محققین برای اولین بار متوجه شده‌اند که آسیب‌های پوستی در بین نهنگ‌ها در حال افزایش است. به گفته آن‌ها، نهنگ‌ها مو، پشم،‌ پر یا فلس ندارند که از پوستشان محافظت کند. به علاوه آن‌ها برای تنفس ناچارند به سطح آب بیایند و در معرض نور آفتاب باشند.
نهنگ‌ها برای تنفس به سطح آب می‌آیند

نسل ما نسل «پدر سوخته» است

چکیده : محمدرضا جلائی‌پور در انتخابات دهم ریاست جمهوری به عنوان مسئول پویش حمایت از موسوی و خاتمی (موج سوم) فعال بود. او پس از انتخابات بازداشت شد، اما دادگاه برای او قرار منع تعقیب صادر کرد. جلائی‌پور در گفت‌وگو با روزنامه شرق درباره شکاف نسلی در جامعه ایران می‌گوید: میزان تفاوت موجود میان نسل‌ها در ایران طبیعی و «غیرحاد» است و اتفاقا می‌تواند مطلوب و سودمند و نشانة حیات و نشاط و پویایی جامعه باشد. البته سرعت و میزان پاره‌ای تحولات کلی جامعه شاید «غیربهداشتی» و «حاد» باشد، اما این تغییرات بیشتر «فرانسلی» و «درون‌نسلی» است تا «میان‌نسلی».

قائم‌مقام سازمان نظام پزشکی: اخبار گزنده و تلخ، جامعه‌ پزشکی را ملتهب کرده است

چکیده : جامعه‌ پزشکی به علت شنیدن اخبار گزنده و تلخ در التهاب به سر می‌برد. حدود یک ماه قبل جامعه داروسازی از شنیدن موضوع حذف حق مسئولیت فنی داروخانه‌ ها ملتهب شد، با این تصمیم گیری، داروسازی از مصادیق رسته‌های درمانی خارج شد و این تصمیم باعث دلزدگی و یاس داروسازان و دانشجویان شده است. / بر اساس تحلیلی که در سازمان نظام پزشکی انجام دادیم با درنظر گرفتن مجموع پزشکان فعال در بخش دولتی، بالغ بر 71 هزار و 500 پزشک از اجرای مصوبه مجلس مبنی بر اینکه پزشکان یا در بخش دولتی می‌توانند فعالیت کنند و یا در بخش غیردولتی، آسیب می‌بینند.