صفحات

مقاله ای علیه عادل فردوسی پور در اراک مقاله ای علیه عادل فردوسی پور در اراک


http://ghalamonline.com/wp-content/uploads/2010/09/90.jpg
یکی از هفته نامه های محلی استان مرکزی مقاله ای علیه عادل فردوسی پور منتشر کرد که به صورت رایگان در نماز جمعه شهر اراک توزیع می شد!
با وجود کمرنگ شدن بحث و جدل بر سر انتقال نفت به استان مرکزی و یکدل شدن هواداران فوتبال برای جام ملت های آسیا و موفقیت تیم ملی ایران که یک موضوع ملی و وطنی است ، انتشار مقاله ای راجع به عادل فردوسی پور با عنوان “عادل یا رسانه ملی ؟؟” در اراک که توسط هفته نامه پیام مرکز منتشر و در نماز پر شکوه جمعه دهم دی ماه به طور رایگان بین مردم توزیع شد این التهاب ها را دوباره در ذهن مردم زنده کرد.

این مقاله که به با صحبت راجع به عادل فردوسی پور شروع شد در ادامه به انتقاد از صدا و سیما پرداخت و سپس مجددا به سراغ عادل فردوسی پور آمد و حتی چهره آشنا و صدای گرم او را نیز مورد انتقاد شدید قرار داد ، که قسمت هایی از آن را در زیر مشاهده می کنید: «آنچه این روز ها ذهن جوانان استان مرکزی و به ویژه اراک را به خود مشغول کرده بازی ژورنالیستی و متاسفانه از نوع بد و بی منطق آن در برنامه نود است که مشخص نیست در پشت پرده آن که با عروسکی به نام “عادل فردوسی پور” در حال اجراست چه می گذرد ؟ آیا حرف ها و بازی های مجری حراف، نظر او، تهیه کننده ، شبکه و یا نظر سازمان است؟
چرا مردم و نمایندگان یک استان بایستی مورد هجمه جوانکی تازه به دوران رسیده در عرصه رسانه باشند اگر چه سابقه او نزدیک به ده سال فعالیت در شبکه سه باشد.
مگر نباید یک مجری تلویزیون به قول معروف فتوژنیک باشد، صدا و چهره اش در بهترین وضع و از بین بهترین افراد با سیمای جذاب باشد، آیا به واقع ایشان هم این ویژگی ها را دارد؟ دوبلورهای جهانی بوده که ما به صدای شان افتخار می کنیم. هنوز صدا ها و گزارش های بهمنش و مجریانی چون باغی و … در گوش مردم است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر