صفحات

مردان پاکستانی انحراف جنسی دارند!

  •  
  • مردان پاکستانی انحراف جنسی دارند!
    "جک استراو"، وزیر خارجه اسبق انگلیس که در دوران تجاوز این کشور به افغانستان و عراق وزیر امور خارجه بریتانیا بود، در سخنانی توهین‌آمیز مردان پاکستانی را به انحراف جنسی متهم کرد.
    شبکه ایران:به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، "جک استراو"، وزیر خارجه اسبق انگلیس که در دوران تجاوز این کشور به افغانستان و عراق وزیر امور خارجه بریتانیا بود، در سخنانی توهین‌آمیز مردان پاکستانی را به انحراف جنسی متهم کرد.
    این شخص که اکنون نماینده مردم شهر بلک‌برن در مجلس عوام انگلیس محسوب می‌شود جامعه پاکستانی‌های مذکر مقیم انگلیس را متهم کرد که دیدگاهشان نسبت به دختران و زنان سفیدپوست منحرف است!
    وی در مصاحبه با بی‌بی‌سی مدعی شد: تجاوز در همه جوامع وجود دارد اما مشکل ویژه‌ای در مورد مردان با اصلیت پاکستانی وجود دارد که به زنان و دختران سفیدپوست تجاوز می‌کنند. لازم است جامعه پاکستانی نسبت به این موضوع تفکر بیشتری کند. چرا مردان پاکستانی فکر می‌کنند که تجاوز به زنان سفیدپوست اشکالی ندارد؟
    وزیر خارجه اسبق بریتانیا مردان پاکستانی را متهم کرد که دختران سفیدپوست را به مثابه "گوشت قربانی" تلقی می‌کنند و آنها را به اعتیاد می‌کشانند!
    هنوز گزارشی از واکنش جامعه پاکستانی های مقیم بریتانیا در خصوص این اظهارات توهین‌آمیز دریافت نشده است.
    گفتنی است طی سال 2010 که به تازگی به پایان رسید، بیش از 900 پاکستانی در جریان عملیات نیروهای مسلح غربی کشته شدند، اما استراو از این موضوع سخنی به میان نیاورد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر