صفحات

بازگشت به ایران،علت قتل علیرضا پهلوی!!!!

يك ايراني ساكن خارج از كشور كه به دلیل ملاحظات امنیتی خواست نامش مخفي بماند در اظهار نظري شخصي مدعي شد فرضيه قتل عليرضا پهلوي جدي است.
به گزارش «تابناک»، وي که سالهاست با خانواده پهلوی آشنایی دارد به خبرنگار ما گفت: يكي از بحث هايي كه مدتي است در محيط هاي خاص ايراني مخالف خارج از ايران مطرح شده نااميدي از سقوط نظام و پيشنهاد برگشتن به كشور بوده و بسياري شروع به طرح اين موضوع كرده بودند كه اگر برگرديم و واقعيت را بپذيريم و حتى به دادگاه برويم بهتر از اين است كه در آوارگي بميريم.ي مدعی شد: قرائني وجود دارد كه برخي اعضاي خاندان پهلوي از جمله عليرضا نيز در جمع هاي خصوصي، اين بحث را طرح كرده و از انگيزه خود براي بازگشت به ايران خبر داده بود.
این شخص مطلع ادامه داد: حتی گفته مي شود او مدتي قبل در يكي از جمع هاي خصوصي با اعتراض به برخي از حاضران گفته بود: شما سالها ما را به اين خيال دلخوش كرديد كه رژيم ايران امروز و فردا سقوط مي كند ولي حتى از اتفاقات اخير هم نتيجه اي حاصل نشد. اگر برگرديم و خود را تسليم كنيم اعداممان كه نمي كنند ولي بهتر از اين وضع نابسامان است.
وي افزود: اين بحث ها به طور جدي مطرح شده و برخي هم توانستند برگردند اما جريان وابسته به آمريكا در خارج از كشور مخصوصا در داخل آمريكا اصلا نمي خواهد اين بحث ها جدي شود چون اصل موجوديت آنها به خطر مي افتد، لذا اگر كسي هم در ميان چهره هاي مشهور به طور جدي چنين قصدي داشته باشد به طور جدي با او مقابله مي كنند زيرا موفق شدن اين بحث ضربه بسيار بزرگي به مخالفان نظام است.
این منبع مطلع در مورد عامل مستقيم حادثه اظهار داشت: به طور قطعي نمي توان از مجموعه خاصي نام برد كه مثلا آيا «سيا» اين كار را كرده يا مجموعه هاي كوچكتر ولي به طور مشخص قرائني كه اين فرضيه را تقویت مي كنند نشان مي دهد كه چون لیلا خواهر عليرضا به مشكلات روحي و افسردگي معروف بود و خودكشي او جدي گرفته شد، فكر مي كردند كه در اين مورد و موارد مشابه هم فرضيه خودكشي طبيعي و باورپذير است، زيرا موضوع سرخوردگي و آسيب هاي رواني در ميان مخالفان جمهوري اسلامي مخصوصا طيف سلطنت طلب به حدي جدي است كه همه از آن اطلاع دارند و علني است.
وي همچنين ادعا كرد در آينده مداركي دال بر اين موضوع آشكار خواهد گرديد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر