صفحات

برای کمیته انضباطی متاسفم

  • برای کمیته انضباطی متاسفم
    سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه برای کمیته انضباطی متاسف است گفت:« برای پوشیدن پیراهن تیم ملی زحمت کشیدم.» 
    سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه برای کمیته انضباطی متاسف است گفت:« برای پوشیدن پیراهن تیم ملی زحمت کشیدم.»
    دایی درباره پاسخ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه وی از تیم ملی به خارج از کشور رفته است و سر فوتبال ایران منت می‌گذارد گفت:« برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال متاسفم که چنین موضوعی را اعلام کرده است. یک بار گفتم و باز هم تکرار می‌کنم بهتر است کمیته انضباطی به وظایف خودش رسیدگی کند. ما باید بدانیم هر کدام در چارچوب خودمان وظیفه‌ای داریم. من چگونه به تیم ملی رسیدم؟ حتما زحمت کشیدم. مگر می‌شود همین طوری یک نفر را به تیم ملی ایران دعوت کنند. همین طوری به تیم ملی دعوت نشدم و با تلاش و کوشش لباس مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر تن کردم. کسی که پیراهن تیم ملی را می‌خواهد باید زحمت بکشد. کسی که می‌خواهد به تیم ملی برسد باید از خیلی چیزها بگذرد تا به هدفش برسد. من هیچ منتی نمی‌گذارم و خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام قلب ملت ایران را در هر بازی که به میدان رفته‌ام شاد کنم حالا هر چه می‌خواهند بگویند.»
    علی دایی در خصوص پیوستن وحید هاشمیان به پرسپولیس گفت:« وحید بازیکنی بزرگ و بسیار باهوش است و امیدوارم با تجربه‌ای که دارد به پرسپولیس کمک کند. بسیار خوشحال هستم که هاشمیان که از لحاظ اخلاق نیز بسیار بازیکن خوبی است و سال‌ها در آلمان توپ زده به پرسپولیس پیوسته و امیدوارم با درخشش خود دل هواداران پرسپولیس را شاد کند.»او ادامه می دهد:«ما در پستی که احتیاج به بازیکن داشتیم توانستیم هاشمیان را جذب کنیم. همیشه گفته و می‌گویم او از بهترین‌ها بوده است و می‌تواند به ما کمک کند.وحید هاشمیان از اولین بازی برای ما بازی می‌کند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر