صفحات

مشايي دوم در چابهار كشف شد !!! عجب!

  • مشايي دوم در چابهار كشف شد
    با وجود تكذيب شديد این موضوع، گشتي در سايت اين دانشگاه نشان مي‌دهد كه فردي دقيقاً به نام "اسفنديار رحيم‌مشايي " با شماره دانشجويي 87122560 و با كد شناسايي 697 به عنوان دانشجوي ورودي سال 87 در دوره كارشناسي ارشد مديريت اجرايي (MBA) در حال تحصيل در اين دانشگاه است.
    فارس- محمد حسن صالحي مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌‌رساني دفتر رئيس‌جمهور در خصوص تحصيل اسفنديار رحيم‌مشايي رئيس دفتر رئيس‌جمهور در دانشگاه بين‌المللي چابهار، با بيان اينكه مشايي در هيچ دانشگاهي مشغول به تحصيل نيست، ‌اظهار داشت: آقاي مشايي گرچه قصد ثبت‌نام داشت اما در هيچ دانشگاهي ثبت نام نكرده و دانشجو نيست.

    صالحي‌مرام ادامه داد: اينگونه نيست كه مشايي در حال حاضر دانشجوي دانشگاهي باشد و شماره دانشجويي داشته باشد.

    وي همچنين اهداي دكتراي افتخاري به مشايي را تكذيب كرد و افزود: ‌آقاي مشايي هيچ‌گاه دكتراي افتخاري نيز دريافت نكرده‌است.

     برخي سايت‌هاي خبري عصر روز گذشته با ارائه تصاويري از ثبت نام و مشخصات دانشجويي اسفنديار رحيم‌مشايي رئيس دفتر رئيس‌جمهور اعلام كردند كه وي در دانشگاه بين‌المللي چابهار در مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت اجرايي (MBA) در حال تحصيل است و به زودي مدرك فارغ‌التحصيلي خود را از اين دانشگاه اخذ خواهد كرد. اين در حالي است كه وي تا كنون حتي در يكي از كلاس‌هاي اين دانشگاه نيز حضور نيافته و در امتحانات نيز شركت نكرده است.

    از اين روي خبرگزاري فارس با شادنوش رئيس دانشگاه بين‌المللي منطقه آزاد چابهار تماس برقرار كرد تا صحت و سقم اين خبر را از نظر وي جويا شود كه شادنوش در پاسخ، اين خبر را "كذب محض " خواند و گفت كه اسفنديار رحيم‌مشايي به هيچ وجه در دانشگاه بين‌المللي چابهار تحصيل نمي‌كند.

    با وجود تكذيب شديد مهدي شادنوش، گشتي در سايت اين دانشگاه نشان مي‌دهد كه فردي دقيقاً به نام "اسفنديار رحيم‌مشايي " با شماره دانشجويي 87122560 و با كد شناسايي 697 به عنوان دانشجوي ورودي سال 87 در دوره كارشناسي ارشد مديريت اجرايي (MBA) در حال تحصيل در اين دانشگاه است.

    دانشگاه بين‌المللي چابهار دانشگاهي غيرانتفاعي و غيردولتي است كه در سال 1381 هجري شمسي (2002 ميلادي) با مجوز وزارت علوم، تحقيقات و فناوري آغاز به كار كرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر