صفحات

سرمربی كره‌شمالی: تحت فشاریم چون تا به حال ایران را نبرده ایم

كره شمالی در اولین بازی خود در جام ملت های آسیا مقابل امارات متوقف شد و فردا در دومین بازی خود باید با ایران بازی كند. جو تانگ سوپ، مربی این تیم امروز در كنفرانس خبری پیش از بازی مدعی شد كه تیمش با تجربه ای كه از بازی اول به دست آورده است، به پیروزی امیدوار است.

به گزارش ایلنا، تانگ سوپ، در این نشست گفت:« ما از بازی اول تجربیات خوبی كسب كرده ایم. در آن بازی با امارات به تساوی صفر صفر رسیدیم و خیلی خوب و راضی كننده نبودیم. اما از تجربه آن بازی، در بازی فردا استفاده می كنیم. بازی با امارات شرایط خاص خودش را داشت. همان طور كه بازی با ایران هم شرایط خاصی دارد. ما در بازی با ایران اصول دفاعی و تاكتیكی را بیشتررعایت می كنیم و دفاعمان را هم باید تقویت كنیم.»

كره شمالی درهیچ یك ازبازی ها كه تاكنون با ایران داشته، به پیروزی نرسیده است. از نظر تانگ سوپ، این موضوع روی تیمش فشار مضاعفی را وارد می كند:« این قضیه روی تیم فشار روانی وارد می كند؛ هم روی مربی و هم روی بازیكنان. اما ما تلاش می كنیم كه به این موضوع فكر نكنیم وروی بازی تمركز كنیم و نتیجه بگیریم.»

كره شمالی در بازی به ایران برنامه ضدحلمه را در دستور كار دارد:« ما در همه بازی ها دفاع و ضدحمله را در دستور كار داریم. ما درهمه بازی ها اصول دفاع و حمله را رعایت می كنیم. قطعا جلوی ایران هم همین برنامه را داریم. ما در بازی اول دو بازیكنمان خیلی آماده نبودند. اما در این بازی آنها را هم داریم.»

سرمربی كره شمالی، درباره بازیكنان ایران توضیح داد:« آنها محكم و منظم بازی می كنند. ایران بازیكنانی با قدرت بندی بالا دارد كه از همه نقاط زمین به خصوص كناره ها خوب استفاده می كنند. ما هم سعی می كنیم با نظم جلو برویم و به مشكل نخوریم.»

یكی از خبرنگاران از سرمربی كره شمالی سوال كرد كه بازی خارج از خانه برای بازیكنان این تیم سخت نیست. او جواب داد:« اولین بار نیست كه خارج از خانه بازی می كنیم. ما بازی های زیادی را بیرون از خانه داشته ایم، به ویژه در جام جهانی. ما دراین بازی ها از تجربه های جام جهانی، در این بازی ها بیشتر استفاده می كنیم.»

تانگ سوپ، درباره شانس ایران برای صعود گفت:« در حال حاضر در این گروه تیم ها فقط یك بازی انجام داده اند. دو بازی بعدی است كه تعیین كننده است و مشخص می كند كه چه تیمی صعود می كند.»

او به این سوال كه مردم كره شمالی از تیم فوتبالشان چه انتظاری دارند، توضیح داد:« آنها می خواهند كه ما از گروهمان صعود كنیم و نمایش خوبی در این مسابقات داشته باشیم.»

آن یانگ هاگ، یكی از بازیكنان كره شمالی هم كه در این كنفرانس حضور داشت، به مانند مربی اش امیدوارانه حرف زد:« با این كه بازیكنان ما جوان هستند، اما تجربه جام جهانی دارند. ما با آن تجربه می توانیم راحت بازی كنیم و به نتایج امیدوار باشیم. بازی با امارات فرصت خوبی بود تا با شرایط جام ملت های آسیا بیشتر آشنا شویم. ما از این تجربه در بازی با ایران استفاده می كنیم.»
او درباره تیم ایران هم توضیح داد:« بازیكنان ایران در میانه خوب بازی می كننند و بازی را خوب كنترل می كنند. این فرصت خوبی برای ما است كه در ضد حمله برای رسیدن به گل تلاش كنیم. ایران مدافعان خوب و پرتوان دارد كه نگاه خوبی به بازی دارند. اما ما با سرعت بالایی كه داریم، تلاش می كنیم كه آنها را جا بگذاریم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر