صفحات

بنا بر ادعای روزنامه جمهوری اسلامی مشایی به پژوهشگران برتر ایرانی مدال طلای تقلبی اهدا کرده است

روزنامه جمهوری اسلامی در شماره روز پنجشنبه 13-1-2011 نوشته است که اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به پژوهشگران برتر این کشور، مدال طلای قلابی اهدا کرده است.


بنا بر آن چه که در ستون نامه های روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: "چندی قبل پژوهشگران نمونه و برتر کشور به محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی فراخوانده شدند تا از سوی آقای رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گیرند. لکن بجای رئیس جمهور، رئیس دفتر ایشان در مراسم حاضر شد و پس از ایراد سخنرانی، به پژوهشگران جایزه اهداء گردید."

بنا بر این گزارش دادن جایزه به افراد به دو صورت انجام شد، در ابتدا به 6 نفر از پژوهشگران برتر به اصطلاح مدال طلا و سکه اهدا گردید و بعد بقیه پژوهشگران را به صف کردند! و به آنها سکه دادند.


در این ستون روزنامه جمهوری اسلامی ادعا شده است که وقتی مدال طلا از سوی یکی از دریافت کنندگان آن به طلا فروشی برده شد طلافروش به او اعلام کرد که "این مدال نه تنها طلا نیست،‌ بلکه با طلا هم آبکاری نشده و فاقد ارزش است."


این روزنامه در ادامه این سوال را مطرح کرده که "چرا باید پژوهشگران حاصل تلاش عمرشان اینگونه مورد ارزیابی و توجه قرار گیرد؟ آیا ارزش یک پژوهشگر آن هم در سطح کشور نباید به اندازه پرتاب یک نیزه یا پاس دادن یک توپ فوتبال باشد؟!"


اسفندیار رحیم مشایی جنجالی ترین عضور دولت محمود احمدی نژاد است. سخنان و اقدام های او در بسیاری از مواقع باعث خشم و انتقاد اصولگرایان ایران به ویژه علمای قم و مراجع تقلید شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر