صفحات

رسايي: بخاطر فائزه و مهدی هاشمي احضار نشده‌ام

حميد رسايي نماينده مردم تهران در مجلس با تاكيد بر اين كه شايعه احضارش به دادگاه ويژه روحانيت بخاطر شكايت فائزه و مهدي مهدي هاشمي كذب محض است، گفت: تا كنون احضاريه‌اي در اين خصوص به بنده ابلاغ نشده است.
به گزارش ايرنا، رسايي روز سه شنبه در حاشيه جلسه علني مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار خبري مبني بر احضارشدنش به دادگاه ويژه روحانيت افزود: تا كنون چنين احضاريه‌اي دريافت نكرده ام.

وي ادامه داد: منظور از فرزند يكي از مسوولان كه در برخي خبرها مطرح شده مهدي و فائزه هاشمي است و اگر چنين شكايتي مطرح بود با افتخار و با صداي بلند آن را اعلام مي‌كردم.

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: هيات رييسه مجلس روز يكشنبه احضاريه اي را از سوي دادگاه ويژه روحانيت در خصوص شكايت سازمان بازرسي كل كشور به بنده ابلاغ كرد كه به دوره مديركلي بنده در ارشاد قم مرتبط است.
اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس افزود: هيات رييسه مجلس تاييد كرده است كه اين احضاريه ارتباطي به شكايت مهدي و فائزه هاشمي ندارد.
رسايي خاطر نشان كرد: در خصوص شكايت سازمان بازرسي به دادگاه ويژه روحانيت توضيح داده ام و در نهايت مشخص شد كه اين شكايت اقدامي سياسي بوده است و دادگاه ويژه روحانيت نيز متوجه آن شد.
نماينده مردم تهران تاكيد كرد: تنها احضاريه اي كه تا كنون به بنده ابلاغ شده است همين شكايت سازمان بازرسي كل كشور بوده كه حتي شكل احضاريه‌ هم ندارد.
وي در ادامه انتشار چنين اخباري را از سايت ها اقدامي غيراخلاقي خواند و گفت: به عقيده بنده روزنامه هايي كه اين موضوع را منتشر كرده اند بايد بدانند اگر شكايتي از سوي مهدي و فائزه هاشمي باشد با افتخار آن را اعلام مي‌كنم.
نماينده مردم تهران در مجلس با تاكيد بر اين كه در مورد اين موضوع آمادگي كامل دارم گفت: در خبري كه در سايت‌ها منتشر شده اعلام شده بود كه اين احضاريه به دليل مواضع رسايي است و مربوط به كار نمايندگي نيست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر