صفحات

بارش باران از عصر فردا در سراسر کشور

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور با اعلام اینکه از عصر روز شنبه بارش باران مطلوبی برای سراسر کشور پیش بینی می شود گفت: در روزهای اخیر چون باران کمی در ماههای گذشته باریده و گرمای هوا هم به طور مدام از سوی مردم لمس شده سرمای طبیعی کمی برجسته دیده می شود.
rain.JPG

پرویز رضازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پهنای بارش هفته آینده اظهار داشت: کمترین تاثیر بارندگی بر منطقه جنوب شرق کشور است ولی تمام کشور را متاثر می کند و از اواخر روز شنبه شروع و تا سه شنبه ادامه دارد و میزان بارشها نیز مطلوب است.وی تاکید کرد: با هر بارش دمای هوا به طور طبیعی کاهش می یابد و گاهی به زیر صفر می رسد که این شرایط غیرطبیعی نیست. همچنین اگرچه بارش برف در مناطق نداشتیم اما دما هوا در روزهای پیش رو کاهش می یابد.

رضازاده اظهار داشت: در هفته سوم دیماه و در فصل سرد سال هستیم اما چون باران کمی در ماههای گذشته باریده و گرمای هوا هم به طور مدام از سوی مردم لمس شده سرمای طبیعی کمی برجسته دیده می شود.
مدیرکل پیش بینی هوای کشور با اشاره به بارشهای این هفته اضافه کرد: در سطح شهر تهران به طور میانگین هشت میلی متر تا ۱۶ میلی متر بارش داشتیم و در سراسر کشور با توجه به ویژگیهای آب و هوای مناطق مختلف میزان بارش متفاوت بوده به طوری که در چهارمحال و بختیاری ۳۰ میلی متر و در بندر انزلی ۴۰ میلی متر باران باریده است.
وی تاکید داشت: بارش هفته آینده بارش مطلوبی است و انتظار می رود تمامی مناطق کشور را متاثر کند به طوری که در طول چند روزآینده بارندگی خوبی را پیش رو داریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر