صفحات

جزئیات قرارداد قطبی با باشگاه ژاپنی







مهدی حاج باقر در گفتگو با مهر، ضمن تایید این خبر گفت: افشین قطبی با مسئولان باشگاه شیمیزو اس پالس ژاپن به توافق رسیده و با این باشگاه ژاپنی قراردادی نیز به امضا رسانده است.


  • قرارداد قطبی با باشگاه شیمیزو سه ساله بوده و پس از برگزاری مسابقات جام ملت‌های 2011 آسیا همکاری او با این باشگاه ژاپنی آغاز خواهد شد.
وی در ادامه افزود: قرارداد قطبی با باشگاه شیمیزو سه ساله بوده و پس از برگزاری مسابقات جام ملت‌های 2011 آسیا همکاری او با این باشگاه ژاپنی آغاز خواهد شد.
مدیر برنامه‌های افشین قطبی در حالی جزئیات حضور افشین قطبی در تیم شیمیزو ژاپن را مطرح کرد که روز سه شنبه هفته جاری خبرگزاری مهر با انتشار خبری از حضور افشین قطبی در جی لیگ ژاپن خبر داده بود.
شیمیزو اس پالس از تیم‌های حاضر در لیگ برتر ژاپن است. این تیم فصل گذشته با 54 امتیاز بر سکوی ششم جدول رده بندی جی لیگ ایستاد.
قطبی از اردیبهشت ماه سال 1388 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفته است و تا پایان مسابقات فوتبال جام ملتهای 2011 با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد.
پانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا از روز 17 دیماه به میزبانی قطر برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های عراق، کره شمالی و امارات همگروه است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر