صفحات

درخواست مجازات اعدام برای بر هم زنندگان طرح هدفمندی یارانه ها!

    
 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی و مسئولان اجرایی کشور باید با افراد و عوامل سازمان یافته ای که قصد برهم زدن و تخریب در اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها را دارند، مجازات اعدام در نظر بگیرد.
 فارس: عزت الله یوسفیان ملا اظهار داشت: طرح هدفمند کردن یارانه ها در کشورمان به یک قانون تبدیل شده و همه باید در اجرای قانون همکاری کنند.
وی افزود: در اجرای این طرح و قانون نوپای کشور، دستگاه های نظارتی نظیر تعزیرات حکومتی، دادگاه های عمومی و انقلاب و اصناف در نظارت و بازرسی از واحدها نقش تعیین کننده و وظیفه مهمی دارند.
یوسفیان با بیان اینکه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، مسئله عدالت و شعار اصلی نظام است، تصریح کرد: این طرح  با موجودیت بخش اقتصادی نظام گره خورده و نمی توان این بخش از نظام را فراموش کرد.
وی تاکید کرد: در اجرای این طرح مهم و انقلابی، نباید به خاطر چند نفر رفاه طلب و فرصت طلب که قصد اختلال و بی نظمی دارند کوتاه آمد بلکه باید با آنان قاطعانه برخورد و حتی مجازات اعدام را برای آنان به مرحله اجرا گذاشت.
نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هر صورت باید به سمتی برویم که قیمت ها واقعی شود.
یوسفیان ملا با اشاره به اینکه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه هاباید به تدریج و با شیب ملایم در کشورمان اجرا شود، اضافه کرد: اجرای این طرح باید به گونه ای پیش برود که به قشرهای متوسط و کم درآمد جامعه فشار نیاید.
وی اجرای درست، کامل و دقیق طرح هدفمندکردن یارانه ها را نیازمند اقدامات موثرفرهنگی دانست و گفت: در اجرای این طرح باید کارفرهنگی صورت گیرد و اطلاعات مورد نیاز این طرح به افراد داده شود تا همگان بدانند اجرای این طرح چه مزایای مهمی برای کشور و نظام اقتصادی دارد.
عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همراهی و همکاری مردم و نظارت دقیق دولت در اجرای طرح مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: دولت باید در اجرای این طرح به نحوی اجرا کند که شیب اجرای طرح ملایم و برای مردم پذیرا، تا بخوبی در کشورمان اجرا شود
منبع: http://khabarkhooneh.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر