صفحات

نماینده اراک : فردوسی پور علیه مان نظرسنجی بگذارد ، می کشیمش دادگاه!

Adel%20ferdosipour.jpg 

این نماینده مردم شهر اراک که در برنامه نود هفته قبل حضور نداشت ، به یکباره به صف منتقدان فردوسی پور پیوست ابتدا در مصاحبه با ایسنا خواهان ممنوع التصویر شدن فردوسی پور شد و همان شب مهمان رادیو گفت و گو شد تا در مصاحبه با مازیار ناظمی اعلام کند عادل را به دادگاه می کشاند.
مازیار در وبلاگ خود ماجرای این گفت و گو را اینگونه شرح می دهد:« از هفته قبل در برنامه ام پیگیر موضوع انتقال امتیاز نفت تهران به استان مرکزی بودم ، گفتم موضع نمایندگان استان مرکزی را هم جویا شوم ،زنگ زدم به آقای عباس رجایی نماینده اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و سوژه برنامه را مطرح کردم . نماینده اراک که حسابی از دست فردوسی پور عصبانی است معتقد بود فردوسی پور برای این موضوع فضای بدی ایجاد کرده و نمی خواهد وارد این بازی شود ولی شما خودتان نظرم  را انعکاس دهید.
عباس رجایی گفت : فردوسی پور با برنامه نود این هفته به مردم اراک و نمایندگان استان اهانت کرده و باید عذر خواهی کند والا از شکایت و پیگیری این موضوع کوتاه نمی اییم و اگر برنامه نود بازهم بحث واگذاری تیم نفت تهران به استان مرکزی را مطرح کند و نظر سنجی راه بیندازد این بار شخصا از فردوسی پور به دادگاه کارکنان دولت شکایت می کنم تا برود آنجا جواب دهد.
نماینده مردم اراک افزود :این اقا با لحن تمسخر آمیزی به شعور مردم اراک توهین کرد و با پخش تصاویر جعلی ، امکانات فوتبال استان را تحریف کرده است  تا جو عمومی را برهم بزند در حالیکه ادمهای فوتبالی از سابقه و امکانات خوب این شهر اطلاع دارند ، وانگهی ایشان چه حقی دارد که تصمیمات دولت را زیر سوال ببرد ، دولت دلش خواسته امتیاز تیمش را بدهد استان ما چه اشکالی دارد ؟  به چه دلیل اینکار را یک شو تبلیغاتی برای رای جمع کردن نمایندگان می داند ، اصلا فرض کن این نظر هم درست باشد به این مجری چه ربطی دارد .
  رجایی در مورد درخواست ممنوع التصویر شدن فردوسی پور هم گفت : بله این موضوع را مطرح کرده ایم و ایشان صلاحیت اجرای برنامه زنده را ندارد! مگر اینکه از مردم اراک و نمایندگان استان رسما در همان برنامه نود عذر خواهی کند.»
و البته این مجری سرشناس برنامه های ورزشی در پایان گفت و گو نظرات شخصی اش را هم به گفته های نماینده اراکی اضافه می کند:«  بد نیست دیدگاه خودم را هم بگم ... از نظر من کار اصلی هر رسانه ای نقد است بنابراین نود و فردوسی پور کار اشتباهی نکردند . نکته دیگر عادل یک کارشناس واقعی فوتبال است و عیار کارشناسی اش باید در ارائه سنجیده شود  نه بر اساس سلیقه و خوش آمد یک نماینده محترم و نکته آخر خاطرتان جمع باشد برای عادل و نود هیچ اتفاقی نمی افتد، حتی در حد یک تذکر!»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر