صفحات

در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟

  •    
  • در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟
    در حالی که پس از شکست سنگین برابر صبای قم، علی دایی از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرده بود، خداحافظی او در رختکن با بازیکنان این تیم با گریه آنها همراه شد
    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در حالی که پس از شکست سنگین برابر صبای قم، علی دایی از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرده بود، خداحافظی او در رختکن با بازیکنان این تیم با گریه آنها همراه شد.
    این در حالی بود که علی دایی نیز در بین بازیکنان متاثر شد و برای لحظاتی در آغوش آنها گریست. فضای رختکن پرسپولیس بعد از این بازی حال و هوای عجیب و خاصی داشت.
    نکته قابل توجه در این میان خواهش و اصرار بازیکنان پرسپولیس بر ماندن علی دایی بود. بازیکنان اصرار داشتند که علت شکست‌های پرسپولیس، سرمربی این تیم نیست و از دایی می‌خواستند این فرصت را بدهد که بازیکنان با حضور او پرسپولیس را به جایگاه مناسبی برگردانند.
    تعدادی از بازیکنان که پیش از سایرین صحبت می‌کردند، عملکرد خود بازیکنان پرسپولیس را عامل شکست‌های اخیر می‌دانستند و معتقد بودند با کناره‌گیری دایی این روند اصلاح نمی‌شود. با وجود اصرارهای پی در پی بازیکنان، علی دایی اعلام کرد: «در تصمیم خود برای کناره‌گیری مصمم هستم.»
    دایی تاکید داشت: «هیچ گاه فکر بدی درباره بازیکنان در ذهن او نبوده و نیست و کناره‌گیری من به خاطر پذیرش مسئولیت شکست است.بازیکنان باید تمام تلاش‌شان را بکنند تا پرسپولیس را به روزهای اوج برگردانند.»
    حبیب کاشانی هم در رختکن دقایقی صحبت کرد و در واکنش به درخواست بازیکنان برای بازگشت علی دایی با گلایه خطاب به بازیکنان، از آنها خواست به جایگاه خودشان، جایگاه کنونی پرسپولیس و نحوه عملکردشان فکر کنند.
    کاشانی در واکنش به بازیکنان از کناره‌گیری علی دایی، گفت:« اگر فکر ‌کنید می‌بینید که بخشی از وضعیت کنونی علی دایی که منجر به استعفای او شد بر گردن ماست. ما هم علاوه بر مسائل دیگر که باید در جای خود بررسی شود، با عملکردمان در شکست علی دایی نقش داشتیم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر