صفحات

خاطره متکی از سئوال وزیر خارجه استرالیا در خصوص کروات نزدن

  • خاطره متکی از سئوال وزیر خارجه استرالیا در خصوص کروات نزدن
    در حاشیه مجمع دموکراسی آسیایی باهم گفتگو کردیم به من گفت آقای وزیر شما چرا کراوات نمی زنید و من در پاسخ گفتم به یقه پیراهن من نگاه کنید چگونه می شود به روی این یقه کراوات زد و او نگاه کرد و قانع شد.
     وزیر سابق امورخارجه که برای مراسم تقدیر در مجلس حاضر شده بود در جمع خبرنگاران خاطره ای از سفر خود به اندونزی تعریف کرد. 


    به گزارش مهر، منوچهر متکی که برای مراسم تقدیر از وی در کمیسیون امنیت ملی، به مجلس رفته بود در پی درخواست خبرنگاران برای بازگو کردن خاطره ای از دوران وزارت امورخارجه اش گفت: دو هفته پیش که در اندونزی بودم و وزیر خارجه استرالیا که برای سالهای زیادی نخست وزیر بود و یک بارهم ،ما با هم در نیویورک گفتگو داشتیم مصر بود که با من ملاقات داشته باشد.
    وی افزود: در حاشیه مجمع دموکراسی آسیایی باهم گفتگو کردیم به من گفت آقای وزیر شما چرا کراوات نمی زنید و من در پاسخ گفتم به یقه پیراهن من نگاه کنید چگونه می شود به روی این یقه کراوات زد و او نگاه کرد و قانع شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر