صفحات

بازگفته‌هاي سکینه آشتياني در پرس تي‌وي

سکينه آشتياني به همراه پسرش سجاد اصغرزاده 

برخلاف هياهوي تبليغاتي رسانه‌هاي غربي مبني بر اين که سکينه محمدي آشتياني بعد از اعتراف به قتل، آزاد شده است، گروهي از توليد کنندگان شبکه پرس تي‌وي با هماهنگي مقامات قضايي ايران به خانه وي رفتند.
توليدکنندگان شبکه پرس تي‌وي با آشتياني در خانه‌اش همراه شدند تا بازگفته‌‌هاي وي را درباره صحنه جنايت و جزئيات قتل به تصوير کشند.
برنامه سازان شبکه پرس تي‌وي ايران با افراد مختلف که به نوعي با اين پرونده مرتبط بوده‌اند، گفت‌وگو کرده است و قصد دارد در برنامه "ايران تودي" به شرح موضوعات اصلي و حاشيه‌اي بازگفته‌هاي قتل بپردازد.
سجاد اصغر زاده، پسر سکينه محمدي و وکيلش هوتن کيان از جمله افرادي هستند که با توليدکنندگان پرس تي‌وي در برنامه "ايران تودي" همراه خواهند بود.
روز پنج‌شنبه (18 آذر) برخي از رسانه‌هاي غربي مدعي شدند که سکينه آشتياني از زندان آزاد شده است.
ايران انگيزه‌هاي سياسي را پشت تلاش‌هاي تبليغاتي غرب درباره روند قانوني محاکمه محمدي آشتياني مي‌داند و معتقد است که اين هياهوي تبليغاتي بخشي از فعاليت غرب براي زير سؤال بردن نظام جمهوري اسلامي است.
آشتياني به هم‌دستي با عيسي طاهري در قتل ابراهيم اصغرزاده، همسرش، متهم و محکوم شده است. وي همچنين پيش از قتل با طاهري ارتباط نامشروع داشته است.
برنامه "ايران تودي" پرس تي‌وي با موضوع پرونده آشتياني قرار است ساعت 20 و 35 دقيقه به وقت گرينويچ روز جمعه، دهم دسامبر 2010 ميلادي (19 آذر) پخش شود.
اين برنامه هم‌چنين روز شنبه، يازدهم دسامبر (20 آذر) ساعت 1 و 35 دقيقه، 6 و 35 دقيقه و 14 و 35 دقيقه به وقت گرينويچ در چند نوبت مجددا پخش خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر