صفحات

غوغای شهوت و الکل در پارتی شاهزاده عربی



غوغای شهوت و الکل در پارتی شاهزاده عربی
میزبان شاهزاده ای سعودی بوده كه از این مهمانی لذت می برده است؛ مهمانی كه تحت تدابیر شدید امنیتی برای جلوگیری از ورود پلیس مذهبی برگزار شده بود.... 

میزبان شاهزاده ای سعودی بوده كه از این مهمانی لذت می برده است؛ مهمانی كه تحت تدابیر شدید امنیتی برای جلوگیری از ورود پلیس مذهبی برگزار شده بود مردان و زنان جوان 20 تا 30 سال در این مهمانی حضور داشته تا همه محدودیتها را برای نشان دادن لباسهای زیرشان كنار بگذارند
بر اساس اسناد ویكی لیكس، كنسولگری آمریكا در جده گزارش داده كه پارتیهای آنچنانی سرشار از الكل و مواد مخدر و زنان به یكی از هنجارهای زندگی جوانان در عربستان سعودی تبدیل شده است.

در یكی از تحریك كننده ترین افشاگریهای ویكی لیكس، سندی مربوط به وزارت امور خارجه آمریكا منتشر شده و به مناسبت جشن هالووین سال گذشته، نگاهی اجمالی به صحنه های زندگی پنهان اجتماعی در حكومت پادشاهی آل سعود كرده است.

در این سند به تاریخ 18 نوامبر 2009 آمده: «در پشت محافظه كاری وهابیت در خیابانهای عربستان زندگی شبانه زیر زمینی برای جوانان جده در حال شكوفایی است كه در آن همۀ طیفهای وسوسه ها و فسادها قابل دسترس است: الكل، مواد مخدر، سكس. اما به شدت پشت درهای بسته.»

مقامهای كنسولی آمریكا در یكی از این پارتیها به دعوت یكی از شاهزادگان جده حضور یافته بودند كه نام او از این سند توسط ویكی لیكس حذف شده است. میزبان نیز از جمله شاهزاده‌هایی بوده كه از این مهمانی لذت می برده است؛ مهمانی كه تحت تدابیر شدید امنیتی برای جلوگیری از ورود پلیس مذهبی برگزار شده.

حدود 150 مرد و زن جوان 20 تا 30 سال در این مهمانی حضور داشته تا همه محدودیتها را برای نشان دادن لباسهای زیرشان كنار بگذارند.

در این سند آمده: «صحنه مانند یك كلوپ شبانه خارج از عربستان است: مشروبات الكلی، رقص دختر و پسرهای جوان، دی جی و ...»

این در حالی است كه مصرف مشروبات الكلی در عربستان ممنوع است، محكومیتهای معمول برای حمل مواد مخدر نیز شلاق در ملأ عام و حبسهای طولانی مدت است.

یك جوان سعودی در این مهمانی به یكی از مقامها گفته است: «افزایش محافظه كاری در جامعه عربستان طی سالهای گذشته تنها باعث شده تا این گونه فعالیتهای اجتماعی به داخل خانه های مردم برود.» 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر