صفحات

فردوسی پور عذر خواهی نکند ، دادگاهی میشود !

مازیار ناظمی، گوینده سیما و تهیه کننده برنامه «ورزش بدون ویرایش» که از شبکه رادیویی «رادیو گفت و گو» پخش می شود در وبلاگش از قول نماینده اراک نوشت که قصد دارد در صورتی که فردوسی پور باز هم در برنامه نود به مساله انتقال تیم نفت تهران به اراک بپردازد او را به دادگاه بکشاند. ناظمی در وبلاگ شخصی اش نوشت:

از هفته قبل در برنامه ام پیگیر موضوع انتقال امتیاز نفت تهران به استان مرکزی بودم ، گفتم موضع نمایندگان استان مرکزی را هم جویا شوم ،زنگ زدم به آقای عباس رجایی نماینده اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و سوژه برنامه را مطرح کردم .
نماینده اراک که حسابی از دست فردوسی پور عصبانی است معتقد بود فردوسی پور برای این موضوع فضای بدی ایجاد کرده و نمی خواهد وارد این بازی شود ولی شما خودتان نظرم را انعکاس دهید. عباس رجایی گفت : فردوسی پور با برنامه نود این هفته خودش به مردم اراک و نمایندگان استان اهانت کرده و باید عذر خواهی کند والا از شکایت و پیگیری این موضوع کوتاه نمی اییم و اگر برنامه نود بازهم بحث واگذاری تیم نفت تهران به استان مرکزی را مطرح کند و نظر سنجی راه بیندازد این بار شخصا از فردوسی پور به دادگاه کارکنان دولت شکایت می کنم تا برود آنجا جواب دهد.نماینده مردم اراک افزود :این اقا با لحن تمسخر آمیزی به شعور مردم اراک توهین کرد و با پخش تصاویر جعلی ، امکانات فوتبال استان را تحریف کرده است تا جو عمومی را برهم بزند در حالیکه ادمهای فوتبالی از سابقه و امکانات خوب این شهر اطلاع دارند ، وانگهی ایشان چه حقی دارد که تصمیمات دولت را زیر سوال ببرد ، دولت دلش خواسته امتیاز تیمش را بدهد استان ما چه اشکالی دارد ؟ به چه دلیل اینکار را یک شو تبلیغاتی برای رای جمع کردن نمایندگان می داند ، اصلا فرض کن این نظر هم درست باشد به این مجری چه ربطی دارد . مهندس رجایی در مورد درخواست ممنوع التصویر شدن فردوسی پور هم گفت : بله این موضوع را مطرح کرده ایم و ایشان صلاحیت اجرای برنامه زنده را ندارد! مگر اینکه از مردم اراک و نمایندگان استان رسما در همان برنامه نود عذر خواهی کند.


منبع:http://www.maziaran.blogfa.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر