صفحات

جنایت جدیدی مرتکب می شویم !!

  •  جنایت جدیدی مرتکب می شویم

    گروهك تروریستی ریگی اعلام كرده است كه به منظور پاسخ به اعدام ۱۱ شرور تروریست عضو این گروهك در بلوچستان، یك گروگان ایرانی را به شهادت خواهد رساند. به گزارش الشرق الاوسط، عبدالرئوف ریگی، برادر سركرده سابق این گروهك تروریست گفته است: این گروگان به دلیل برآورده نشدن خواسته های «جندالله!» توسط جمهوری اسلامی ایران كشته خواهد شد.


    گروهك تروریستی ریگی اعلام كرد: در پاسخ به اعدام ۱۱شرور تروریست در بلوچستان،یك گروگان ایرانی را به قتل خواهد رساند.

    به نوشته خبر، گروهك تروریستی ریگی اعلام كرده است كه به منظور پاسخ به اعدام ۱۱ شرور تروریست عضو این گروهك در بلوچستان، یك گروگان ایرانی را به شهادت خواهد رساند. به گزارش الشرق الاوسط، عبدالرئوف ریگی، برادر سركرده سابق این گروهك تروریست گفته است: این گروگان به دلیل برآورده نشدن خواسته های «جندالله!» توسط جمهوری اسلامی ایران كشته خواهد شد.

    این گروهك «امیرحسین شیرانی» گروگان ایرانی را یكی از كارمندان سازمان انرژی اتمی كشورمان معرفی كرده است.

    چندی رییس كل دادگستری استان اصفهان با تایید خبر ربوده شدن فردی به نام "امیر حسین شیرانی"، ارتباط این گروگانگیری با گروهك جندالله و اشتغال این فرد را در سازمان انرژی اتمی تكذیب كرد. این در حالی است كه گروهك جند الله ادعا كرده است این فرد دانشمند هسته ای است و آن ها او را ربوده اند.

    بنا بر اعلام مسئولان كشورمان، امیر حسین شیرانی چند سال قبل به عنوان راننده در یكی از شركت های وابسته به انرژی اتمی مشغول به كار بوده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر